فال کائنات روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

سایت برترین ها

🧩فروردین
مسئله ای مدتی است که ذهن شما را درگیر کرده است بهتر است که آن را برای خود حل کنید تا از این سردرگمی و کلافگی نجات پیدا نمایید.

🧩اردیبهشت
توانایی های زیادی دارید از آن ها استفاده کنید و نگذارید که وقتتان به راحتی تلف شود،فرصت هایتان را غنیمت شمارید.

🧩خرداد
به گذشته نباید بیش از اندازه بها داد. نباید اجازه داد که حوادث گذشته، زندگی حال و آینده تو را تحت‌تأثیر قرار دهد. روزهای خوبی در پیش داری به شرط اینکه به بهترین شکل از آنها استفاده کنی.

🧩تیر
دائم به خاطر گذشته خود را سرزنش می‌کنید؛ ولی دیگر فایده ندارد بهتر است که آن را به فراموشی بسپارید و به آینده فکر نمایید.

🧩مرداد
چندی است که روزگار باب میل شما نیست و زندگی به شما سخت میگذرد… ناامید نباشید که این دوران برای همه هست و بسیار زودگذر می‌باشد.

🧩شهریور
عینک بدبینی را از چشم خود بردارید. باید واقعیت را همان‌گونه که هست ببینید تا بتوانید قضاوت درستی داشته باشید.

🧩مهر
‌ مشکلات و گرفتاری‌هایی در کمین شما نشسته‌اند، مراقب باشید که غافلگیر نشوید. با تدبیر و آینده‌نگری آنها را پشت‌سر خواهید گذاشت.

🧩آبان
در زندگیتان تغییر و تحولی رخ می‌دهد که مطابق میل شما است.

🧩آذر
بهتر است درزندگی ناامیدی را از خود دور کنید و انرژی‌های مثبت در وجود خود داشته باشید تا بتوانید  خوشبختی و موفقیت را در زندگی‌تان جاری سازید.

🧩دی
هرچه سپاس‌گزارتر باشید، احساس شادی بیشتری می‌کنید، زندگی‌تان سریع‌تر تغییر می‌کند و نعمت‌های زندگی‌تان به شیوه‌ای معجزه‌آسا چندبرابر می‌شوند.

🧩بهمن
خود را به انجام کارهایی عادت بده که تو را به سمت آرامش و موفقیت‌ها هدایت کند. منتظر نباش تا کسی به توانرژی‌ مثبت بدهد،خودت شروع کننده باش و احساس خوبت رابه دیگران منعکس کن.

🧩اسفند
هر آنچه آدمی در خیال خود تصویر کند، دیر یا زود در زندگیش نمایان می‌شود. برای پیروزی باید خیالمان را آموزش دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا