شایع ترین علائم فشار خون چیست؟

سایت برترین ها

کلینیک درمان واریس – دکتر مهرداد اقدسی
فلوشيپ قلب و عروق

کامرانیه شمالی، ابتدای لواسانی غربی، جنب بانک پارسیان، ساختمان شماره یک، واحد ۸ مسیریابی 

مشاور ارشد بیماریهای وریدی در دانشگاه علوم پزشکی
درمان واریس و اختلالات وریدی
لیزر‌واریس طنابی
تزریق یا اسکلروتراپی واریس عنکبوتی
انجام سونوگرافی تشخیصی
طرف قرارداد با بیمه های تکمیلی

باید توجه داشت که برخی افراد با فشار خون بالا هیچ علامتی نشان نمی‌دهند. بنابراین، اندازه‌گیری منظم فشار خون توصیه می‌شود تا در صورت بروز مشکل، بتوان به موقع اقدام کرد.

کلینیک درمان واریس مفتخر به ارائه روش‌های تشخیصی – درمانی برای انواع اختلالات وریدی از جمله واریس پا، لخته شدن خون در پا که به‌صورت حاد (DVT) و مزمن (PTS) بروز می‌کند، واریس لگنی در خانم‌ها، رگ‌های عنکبوتی و بسیاری از بیماری‌های دیگر است.
تا کنون بیش از هزاران بیمار از خدمات این مرکز به صورت سرپایی بهره جسته‌اند. این کلینیک توسط دکتر مهرداد اقدسی فلوشیپ قلب و عروق، در سال ۱۳۸۲ تاسیس شد و در این مدت به صورت مستمر خدمات درمانی و زیبایی مرتبط با بیماری‌های وریدی مطابق با دانش روز دنیا و روش‌های نوین به‌کار گرفته شده در این حوزه را به مراجعین ارائه نموده است.

شایان ذکر است که پروفسور مهرداد اقدسی با بیش از ۲۶ سال سابقه در زمینه مراقبت و درمان بیماران قلبی و عروقی و نزدیک به ۲۰ سال تجربه و تمرکز روی درمان مشکلات و بیماری‌های وریدی، به عنوان مدیر این مرکز پویا، سعی در فراهم آوردن امکانات و خدمات منطبق بر استانداردهای روز دنیا برای مراجعین این کلینیک داشته‌اند.

وجه تمایز کلینیک درمان واریس
یکی از وجوه تمایز کلینیک درمان واریس ارائه متمرکز خدمات تشخیصی و درمانی در این مرکز توسط تیم پزشکی و کادر درمانی مجرب به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه بیماران است. از سوی دیگر این مهم منجر به ارزیابی کامل‌تر، سهولت در روند تشخیص و تصمیم گیری در خصوص روش درمانی منتخب برای بیماران شده که در نهایت رضایتمندی بیماران را به‌دنبال داشته است.

بسیاری از متخصصین درمان واریس از ایران و سایر کشورها از جمله آذربایجان، ارمنستان، بحرین و کویت در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی این مرکز با نظارت پروفسور مهرداد اقدسی شرکت داشته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا