دندانپزشکی کودک با آرامبخشی بهتر هست یا با بیهوشی؟|دکتر نرجس امیری تهرانی

سایت برترین ها

استفاده از آرامبخشی یا بیهوشی در دندانپزشکی کودکان بستگی به شرایط و نیازهای هر کودک دارد. هر دو روش می‌توانند در مواقع مختلف مفید باشند.

استفاده از آرامبخشی (مانند ایجاد فضای آرام و دوستانه، استفاده از تکنیک‌های روان‌درمانی، استفاده از لوازم بازی و تماشا و غیره) می‌تواند کمک کند تا کودکان بهتر با محیط دندانپزشکی آشنا شوند و اضطراب و ترس آن‌ها را کاهش دهد. این روش برای موارد ساده‌تر مانند تمیزی و بررسی دندان‌ها معمولاً کافی است. آرامبخشی می‌تواند کودکان را درک کند و به آن‌ها اجازه دهد تا در کنترل خودشان باشند.

با این حال، در برخی موارد، مانند درمان‌های پیچیده، جراحی‌ها، درمان عصبی و یا درمان کودکانی که ترس و اضطراب شدیدی دارند، ممکن است لازم باشد از بیهوشی استفاده شود. با استفاده از بیهوشی کلی یا موضعی، کودکان به طور کامل یا جزئی از حس درد و ترس خود محروم می‌شوند و این به دندانپزشک امکان می‌دهد تا بهتر و با دقت بیشتری درمان را انجام دهد.

تصمیم در مورد استفاده از آرامبخشی یا بیهوشی باید توسط دندانپزشک شما بر اساس وضعیت دندان‌ها، نیازهای کودک شما و تجربه‌های قبلی آن‌ها اتخاذ شود. بنابراین، بهتر است با دندانپزشک کودکان خود در مورد گزینه‌های موجود صحبت کنید و نظر و راهنمایی او را دریافت کنید.

یکی از بهترین دندانپزشکان کودک در غرب تهران دکتر نرجس امیری تهرانی است که انواع خدمات را تحت بیهوشی و آرامبخش با بالاترین کیفیت انجام میدهد.
بلوار مرزداران، بین بزرگراه یادگار و اشرفی، روبروی قنادی ماه بانو، ساختمان ایمان، طبقه ۳، واحد ۱۴ غربی  ۰۲۱-۴۴۲۱۱۳۵۲

دندانپزشکی کودکان در مرزداران دندانپزشکی کودکان در غرب تهران دندانپزشک کودکان در مرزداران دندانپزشک کودکان در غرب تهران بهترین دندانپزشک کودکان در مرزداران بهترین دندانپزشک کودکان در غرب تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا