بهترین آموزشگاه برای یادگیری زبان آلمانی در تهران

سایت برترین ها

آموزش زبان آلمانی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان دارای اهمیت ومزایای زیادی است.

برای کودکان: یادگیری زبان آلمانی در دوران کودکی میتواند باعث توسعه مهارتهای زبانی، شناختی و ارتباطی آنها شود. همچنین زبان آلمانی به کودکان امکان ارتباط با فرهنگ و جامعه آلمانی را می دهد.
در موسسه زبان تاک نوین سطوح مبتدی زبان آلمانی برای گروه سنی کودکان با بهره گیری از سری کتاب های درسی و کتاب کارPlanetino تدریس میشود که از انتشارات Heuber است.
این کتاب برای تدریس زبان آلمانی به عنوان یک زبان خارجی در سه جلد گردآوری و تهیه شده است. این کتاب بعنوان پایه ای برای تدریس به کودکان است که هر کودکی میتواند با استفاده از آن و البته راهنمای خوب، زبان آلمانی را به خوبی بیاموزد. در این کتاب با استفاده از بازی های حرکتی، داستان های خنده دار و شعر در قالب روش های متنوع یادگیری همراه با بازی، هیجان زبان آموزی را به کودک منتقل می کنند.

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی درشریعتی

برای نوجوانان: یادگیری زبان آلمانی برای نوجوانان میتواند در توسعه مهارت های تحصیلی، فرصت های تحصیلی و شغلی در آینده و ارتباط با فرهنگ آلمانی و جامعه بین الملی موثر باشد.
آموزش زبان آلمانی برای نوجوانان از مبتدی تا پیشرفته با سری کتاب های Beste Freunde تدریس میشود.
کتاب Beste Freunde برای تدریس زبان آلمانی به عنوان یک زبان خارجی در شش جلد برای سه دورهA1 وA2 وB1 تهیه و گردآوری شده است.

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در زعفرانیه

برای بزرگسالان: یادگیری زبان آلمانی در بزرگسالی میتواند فرصت های شغلی، ارتباط فرهنگی، توسعه مهارت های شناختی و ذهنی و لذت بردن از سفر ها تجارب جدید را به فرد هدیه دهد.
آموزش زبان آلمانی برای بزرگسالان از مبتدی تا پیشرفته با سری کتاب های Starten Wir تدریس میشود.
در این کتاب هر 12 درس از 4 قسمت تشکیل شده است. گرامر متناسب با موضوع، دو صفحه آخر هر درس را به خود اختصاص داده است. برای آموزش خواندن و شنیدن نیز تمرینی هماهنگ با موضوع درس، بعد از صفحات گرامر قرار گرفته است.متن های انتخاب شده بر مبنای هدف آموزشی برای کتاب در فرمت هایی نظیر بلاگ، پادکست، رادیو دیجیتال و غیره تهیه شده است.

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در شمال تهران

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در تهران
در آموزشگاه تاک نوین اساس آموزش بر تقویت مهارت گفتاری است و همه چیز از سطح مقدماتی تا پیشرفته با جزییات تدریس خواهد شد.
تاک نوین در تمام مراحل یادگیری با شما همراه است و همواره به شما کمک می کند تا با بالاترین بازده در کمترین زمان ممکن زبان مورد علاقه خود را بیاموزید.
دوره مبتدی زبان آلمانی در چهار ترم آموزشی در کلاس های نیمه گروهی 6 الی 10 نفره برگزار خواهد شد.

 دپارتمان کودکان زعفرانیه، سه راه آصف، خیابان رامکوه، کوچه فهمیده، پلاک۳
دپارتمان بزرگسالان:شریعتی، نرسیده به میدان قدس، پلاک ۱۹۵۵ مسیریابی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا