اگر به دنبال بهترین مرکز برای ایمپلنت بدون درد و خونریزی در تهران هستید کلیلک کنید!

سایت برترین ها

امروزه تنها روشی که بدون آسیب به دندان‌های دیگر، دندان از دست رفته را جایگزین می‌کند عمل کاشت پایه دندانی یا ایمپلیت است.
کاشت دندان زمانی انجام می‌گردد که یا دندانی از دست رفته و جای خالی آن باقی مانده است و یا امیدی برای نگهداری و مداوای دندانی وجود ندارد.

در واقع ایمپلنت آخرین گزینه محسوب می‌گردد که البته امروزه می‌تواند در صورتی که به نکات تخصصی در کارگزاری آن دقت شود و خود شخص در حفظ و نگهداری آن دقیق عمل کند، طول عمری بیش از ۱۰تا۱۵ سال داشته باشد. طبق آخرین روش‌ها، امروزه می‌توان تنها در یک جلسه از بین رفته و غیر قابل نگهداری را جایگزین نمود و شخص را در همان جلسه با دندانی جدید و بدون تغییر ظاهری برای ادامه زندگی مهیا نمود.

ایمپلنت یا پایه‌های دندانی از جنس تیتانیوم هستند که ۹ از سازگارترین فلزات در محیط بدون انسان است. انواع مختلف این پایه‌های تیتانیومی امروزه در جهان تولید می‌گردد که از نظر جنس یکی هستند و فقط طرح، تکنولوژی و سابقه کمپانی‌های مختلف با هم فرق دارند.

دندانپزشکی دکتر وحید عارفی
آدرس: خیابان شریعتی، جنب حسینیه ارشاد، کوچه ارشاد، پلاک ۳، طبقه ۲، واحد ۲۵
 ۰۲۱-۲۲۸۹۴۲۴۶ 

ایمپلنت تخصصی دندان در شریعتی ایمپلنت دندان در شریعتی کاشت تخصصی دندان در شریعتی ایمپلنت دندان در شریعتی ایمپلنت تخصصی دندان در شمال تهران ایمپلنت تخصصی دندان در شمال شرق تهران کاشت دندان تخصصی در شریعتی دندانپزشکی خوب در شریعتی بهترین دندانپزشکی برای ایمپلنت در شریعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا