اصلاح طرح لبخند با متریال عالی و قیمت مناسب|دندانپزشکی مهدیس

سایت برترین ها

اصلاح لبخند در واقع به اصلاح شکل ظاهری دندان هایی گفته میشود که در زمان لبخند مشخص میشوند. برای اینکار گاهی تنها از بلیچینگ گاهی نیز استفاده از کامپوزیت و لمینت لازم است. اگر شکل ظاهری دندان ها خوب و مرتب است و مشکل در رنگ آنهاست در آن زمان پزشک تنها بلیچینگ را پیشنهاد میکند که هم به صورت خانگی و هم در مطب قابل انجام است.

اما اگر علاوه بر رنگ دندانها شکل ظاهری آن ها نامرتب یا روی هم رفته باشد آنگاه لازم است از کامپوزیت یا لمینت استفاده شود.
انتخاب اینکه کدام یک از این دو استفاده شود تنها به سلیقه شخص و بودجه ای که میخواهد هزینه کند بستگی دارد. کامپوزیت معمولا باید طی 5 سال بعد تعویض گردد در صورتی که لمینت نیاز به تعویض نداشته و مادام العمر است.

در کلینیک فوق تخصصی دندانپزشکی مهدیس تمامی خدمات دندانپزشکی با ضمانت نامه کتبی و تجهیزات پیشرفته صورت میگیرد. در ادامه برخی از نمونه کارهای این مرکز در رابطه با اصلاح طرح لبخند را میبینیم.

خیابان آیت اله کاشانی، بعد از بلوار اباذر، نرسیده به خیابان مهران، پلاک ۶۹
۰۲۱-۴۴۰۸۱۲۹۱

اصلاح طرح لبخند با کامپوزیت در آیت الله کاشانی اصلاح طرح لبخند با لمینت در آیت الله کاشانی کامپوزیت در آیت الله کاشانی لمینت در آیت الله کاشانی اصلاح طرح لبخند با کامپوزیت در غرب تهران اصلاح طرح لبخند با لمینت در غرب تهران اصلاح طرح لبخند طبیعی در غرب تهران کامپوزیت قیمت مناسب در غرب تهران کامپوزیت قیمت مناسب در آیت الله کاشانی نمونه لبخند هالیوودی نمونه لبخند هالیوودی سه بعدی نمونه لبخند هالیوودی با لمینت نمونه لبخند هالیوودی با لمینت سرامیکی لبخند هالیوودی با لمینت سرامیکی لمینت سرامیکی لبخند هالیوودی نمونه لبخند هالیوودی با کامپوزیت نمونه تعویض کامپوزیت نمونه تعویض کامپوزیت ونیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا