از ماسک شیر و ماست استفاده کنید تا پوست صاف و جوان داشته باشید!

سایت برترین ها

ماسک شیر و عسل:
برای تهیه این ماسک خانگی باید ۲ قاشق ماست را با ۱ قاشق عسل مخلوط کنید و آن را به کمک یک براش آرایشی روی پوستتان به صورت یکنواخت پخش کنید. ۲۰ الی ۳۰ دقیقه منتظر بمانید و بعد مواد ماسک را کاملا از روی پوستتان بشویید. شما با تکرار این ماسک ۳ بار در هفته می‌توانید لک و تیرگی‌های روی پوستتان را به خوبی از بین ببرید.

طرز تهیه ماسک ماست و شیر:

استفاده از ماسک ضد پیری همراه با شیر، پوست را برای مدت طولانی‌تری مرطوب می‌کند و همچنین چین و چروک را کاهش می‌دهد. این ماسک حاوی ماست، یکی دیگر از مواد مفید برای پوست است که مشکلات پوستی را برطرف می کند. طرز تهیه: در یک کاسه شیر و ماست را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید تا غلظتی شبیه خمیر به دست آید.

از ماسک شیر و ماست استفاده کنید

ماست و شیر حاوی پروتئین و اسید لاکتیک هستند که پوست را سم‌زدایی می‌کنند و به کاهش خشکی پوست و جوانسازی پوست کمک می‌کنند.

برای درمان خشکی پوست صورت در دوران بارداری می‌توانید از ماسک ماست استفاده کنید و مقداری شیر را روی پوست صورت و بدن خود ماساژ دهید. این کار به حذف سلول‌های مرده و مرطوب شدن پوست شما کمک می‌کند.

آموزش صفر تا صد مراقبت از پوست با ارائه مدرک فنی و حرفه ای🔹یک جلسه فشیال کامل+ یک ساعت ماساژ ریلکسی بدن به جای 1.500 فقط 1.200🔹

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کربوکسی تراپی یا خدمات فیشیال، با سرزمین زیبایی ستاره تماس بگیرید.

آدرس: دریاچه چیتگر، میدان موج، بلوار علامه قزوینی، برج کنتراست مال، طبقه۷، واحد۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا