10 فیلم فوق العاده از گوشه گوشه‌ی جهان

سایت برترین ها

 La Haine
نفرت (به فرانسوی: La Haine) فیلمی سیاه و سفید محصول ۱۹۹۵ فرانسه و به کارگردانی متیو کاسوویتس است. این فیلم بیشتر تحت عنوان فرانسوی خود (لَ اِن *حرف h در زبان فرانسه اگر در ابتدای کلمه بیاید تلفظ نمی‌شود) پخش و منتشر شد اما در آمریکا با نام ترجمه شده آن (نفرت) پخش شد.

The Man from Nowhere
داستان مردی به نام “چاتائه سیک” که از نیروهای سابق ویژه است بعد از مرگ همسرش ارتش را رها می‌کند و در فروشگاه امانات در گوشه‌ای از شهر خود را مشغول می‌کند. تنها دوست او دختر بچه‌ای به نام “جونگ سو” است که مادرش شخصی معتاد و رقصنده است که در نزدیک خانه چاتائه زندگی می‌کنند. در یکی از روزها که مادر جونگ سو مواد هروئینی را از گروهی قاچاقچی و تبهکار می‌دزدد، چاتائه ناخواسته در گودالی از اتفاقات سقوط می‌کند و بعد از قتل مادر جونگ – سو به دنبال انتقام و پیدا کردن تنها دلخوشی‌اش در این دنیا به نبرد با این جانیان می‌پردازد تا انتقامی خونین را رقم بزند…

فیلم The Man from Nowhere
Fallen Angels
یک قاتل سرخورده قصد انجام آخرین کار خود را دارد اما ابتدا باید بر عواطف همکار خود غلبه کند. او که تصور می‌کند درگیر این احساسات شدن خطرناک است برای خود به دنبال جایگزین می‌گردد…

فیلم Fallen Angels

Beanpole
داستان در سال ۱۹۴۵ در شهر لنینگراد شوروی اتفاق می‌افتد. جنگ جهانی دوم شهر را ویران کرده‌است، ساختمان‌ها تخریب شده و شهروندان از نظر جسمی و روحی در تنگنا قرار گرفته‌اند. در این میان، دو زن جوان در تلاش برای بازسازی زندگی خود در بین ویرانه‌ها، به جستجوی معنا و امید می‌پردازند.

Beanpole فیلم

Ida
داستان دختر جوانی که قبل از ادای سوگند برای راهبه شدن، می‌فهمد که یهودی است و خانواده‌اش به دست آلمان‌ها در زمان اشغال لهستان در جنگ جهانی دوم کشته شده‌اند. فیلم داستان جستجوی هویت است. ایدا در سفر خود از صومعه به شهر و در ادامه به جنگلی که مدفن خانواده‌اش است، با حقیقت گذشته‌اش روبه‌رو می‌شود و در این میان زندگی مردم عادی بیرون از کلیسا را کشف می‌کند.

Ida

Dogtooth
خانواده‌ای تحت حکومت دیکتاتوری یک پدر زندگی می‌کنند. پدر خانواده تعاریف واژه‌ها را عوض کرده و اجازه نمی‌دهد اعضای خانواده از منزل بیرون بروند و اعضا خانواده را در فضایی کاملاً ایزوله و دور از اجتماع نگه می‌دارد و جهانی متفاوت از دنیای بیرون برای خانواده ترسیم کرده.

فیلم Dogtooth

برای تبلیغات در برترین ها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا