6 تا از بهترین رنگ ها برای پوشیدن برای ایجاد اولین تاثیر خوب در قرارهایتان

سایت برترین ها

رنگ همه جا هست و قدرت دارد. رنگ می تواند بر خرید یا عدم خرید یک محصول تأثیر بگذارد و می تواند بر درک دیگران از شما تأثیر گذار باشد. بنابراین، اگر می‌خواهید در یک قرار ملاقات اول تاثیر خوبی داشته باشید، ممکن است بخواهید لباس خود را با دقت انتخاب کنید.

Business Insider با میشل لوئیس، متخصص روانشناسی رنگ و بنیانگذار The Color Cure، در مورد افکار او در مورد مزایای مثبت پوشیدن رنگ های خاص در اولین قرار ملاقات صحبت کرد.

به گفته لوئیس، اگر امیدوارید در یک قرار ملاقات اعتماد به نفس خود را نشان دهید، رنگ سبز ممکن است راهی برای این کار باشد.

«رنگ سبز به طرز شگفت انگیزی نمادی از رشد، ثبات و حس قوی هویت شخصی است. سبز همچنین می تواند نشان دهنده یک حضور پایدار و آرام باشد که ممکن است در یک قرار برای شما مفید باشد.

دندان

استایل سبز

پوشیدن آبی ممکن است به شما کمک کند قابل اعتماد به نظر برسید.

آبی اغلب به عنوان رنگ مورد علاقه جهان در نظر گرفته می شود، بنابراین همیشه یک رنگ مطمئن برای استفاده در اولین قرار است.

رنگ آبی با قابلیت اعتماد ارتباط دارد. به هر حال، این یک انتخاب محبوب برای بسیاری از برندهای جهانی، مانند لینکدین و والمارت، و رنگ بسیاری از لباس های پلیس است.

رنگ آبی برای آرام کردن شرایط استرس زا نیز مفید است. با این حال، توجه داشته باشید که سایه‌های عمیق آبی می‌توانند از نظر ذهنی تحریک‌کننده‌تر باشند.

«آبی تیره می تواند به شکل گیری سریع اعتماد، کمک کند. من توصیه می کنم رنگ آبی تیره را با کمی رنگ قرمز ترکیب کنید تا تعادل عالی ایجاد شود.

استایل آبی

بنفش به عنوان رنگ ارتباط در نظر گرفته می شود.

اگر می‌خواهید یک رابطه جدیدرا شروع کنید» به شما پیشنهاد می‌کنیم از رنگ بنفش در استایل خود استفاده کنید.

رنگ بنفش یک انتخاب مثبت برای کمد لباس و اولین قرار ملاقات است، زیرا به عنوان رنگ برای ارتباط در نظر گرفته می شود. این رنگ می تواند به تسهیل ارتباط سریع با افراد جدید کمک کند.

استایل بنفش

پوشیدن قرمز ممکن است به شما کمک کند جذاب تر شوید.

قرمز همیشه یک انتخاب قدرتمند برای کمد لباس است و “بدیهی است که در اولین قرار ملاقات یک انتخاب عالی است.”

به گفته لوئیس، پوشیدن قرمز در اولین قرار ملاقات می تواند به جلب توجه دیگران و حفظ انرژی بسیار کمک کند. به علاوه، برخی از مطالعات نشان داده‌اند که در برخی موارد، رنگ قرمز می‌تواند باعث شود احساس جذاب‌یت بیشتری داشته باشید – یا به‌عنوان یک فرد جذاب‌ شناخته شوید.

“چه رژ لب قرمز، یک لباس یا حتی کفش رنگ قرمز توجه ها را جلب خواهد کرد.”

پوشیدن قرمز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا