12 شام پروتئینی ساده

سایت برترین ها

سالاد بروکلی، ژامبون و پاستا

این سالاد ماکارونی سبک، یک پیش غذای عالی، پر از بروکلی و فلفل است. ژامبون دودی و کشمش شیرین به آن مقداری اضا فه می شود.

برای تبلیغ در برترین ها کلیک کنید.

ساندویچ بوقلمون

این پیچ و تاب خوشمزه برای بچه هابسیار خوشایند است، ترکیب بوقلمون، سس گوجه و کاهو. پروتئین این ساندویچ یک ناهار سیر کننده و سالم برای مدرسه یا محل کار است.

ساندویچ بوقلمون

سالاد برنج و عدس

یک سس ساده از سرکه، خردل دیژون و پاپریکا، طعم این سالاد را با برنج و عدس کامل می کند. این یک راه عالی برای استفاده از باقی مانده های موارد غذایی است.

سالاد برنج و عدس

ناهار پروتئین 

این ناهار مقرون به صرفه با الهام از جعبه های اغذیه فروشی Starbucks تهیه شده است. این ناهار با مواد پروتئینی بالا مانند تخم مرغ آب پز، سبزی جات و ماهی تن، احساس سیری در شما ایجاد می کند.

ناهار پروتئین 

سالاد تن ماهی به سبک توسکانی

این عصرانه ساده از شمال ایتالیا ایده گرفته و برای یک عصر تابستانی عالی است: بدون سر و صدا، بدون آشپزی و با طعم عالی. حتی می‌توانید آن را از قبل درست کنید و چند روز در ظرف درب بسته در یخچال نگهداری کنید.

سالاد تن ماهی به سبک توسکانی

سوپ لوبیا سفید-سوسیس

این سوپ را با لوبیا سفید و سوسیس و با پیاز تازه درست کنید. اگر واقعاً خورد کردن پیاز برای شما سخت است، به دنبال پیاز یخ زده خرد شده باشید که می تواند در عرض چند ثانیه به سوپ و خورش اضافه شود.

سوپ لوبیا سفید-سوسیس

رول ماهی تن تند

این رول‌های ماهی تن از رول‌های سوشی تن تند الهام گرفته شده‌اند. آن هایی که عاشق طعم ماهی با شاهی و فلفل هستند، معمولا از سبزی های دیگر مانند جوانه تربچه نیز استقبال می کنند. اگر می خواهید با الهام از سوشی این رول ها را میل کنید می توانید از مقداری سس سویا و زنجبیل ترشی میل کنید. با خیارهای خلال شده و پیاز قرمز خلال شده همراه با سرکه برنج، کمی روغن و کمی نمک سرو کنید.

رول ماهی تن تند

نان تست آووکادو با بوراتا

بوراتا (پنیر موزارلای تازه مخلوط شده با خامه) دستور پخت نان تست آووکادو را برای یک صبحانه مقوی و در عین حال مناسب روزهای هفته آماده و میل کنید.

نان تست آووکادو با بوراتا

ساندویچ سالمون پیتا 

این دستور غذای سرشار از امگا 3 است که به لطف کنسرو ماهی سالمون پروتئین زیادی دارد. اگر این ساندویچ را برای ناهار آماده می کنید، ماهی سالمون را جدا نگه دارید و درست قبل از خوردن پیتا را پر کنید.

ساندویچ سالمون پیتا 

تاکو ماهی

این تاکوهای ماهی سریع و آسان مملو از هالیبوت با پوسته چیلی، کلم ترد و سالسا است. استفاده از مخلوط سالسا و سالاد کلم به این معنی است که این دستور غذا تنها در 20 دقیقه روی میز است.

تاکو ماهی

کاسه های وگان بوریتو با برنج گل کلم

این کاسه‌های بوریتوی گیاهی که برای غذا آماده می‌شوند، سالم‌تر و خوش‌طعم‌تر از غذاهای آماده هستند. این غذا را در اوایل هفته برای وعده های غذایی آماده در زمانی که روزهای شلوغی دارید، درست کنید. ما از برنج گل کلم منجمد که با رنده کردن، یک جایگزین کم کربوهیدرات برای برنج سفید یا قهوه ای، برای کاهش زمان آماده سازی استفاده می کنیم.

کاسه های وگان بوریتو با برنج گل کلم

سالاد مرغ و کینوا

مواد اولیه از قبل پخته شده کار را ساده می کند، این سالاد یک وعده غذایی خوشمزه، با فیبر بالا و پروتئین فراوان تبدیل است تا احساس سیری طولانی مدت داشته باشید.

سالاد مرغ و کینوا

یک دیدگاه

  1. Nice read, I just passed this onto a colleague who was doing a little research on that. And he just bought me lunch because I found it for him smile So let me rephrase that: Thanks for lunch! “It is impossible to underrate human intelligence–beginning with one’s own.” by Henry Adams.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا