10 تا از بهترین عطرهای تابستانی مقرون به صرفه که بوی تجملاتی دارند

سایت برترین ها

دغدغه اغلب مرم برای انتخاب عطر در فصل تابستان است و اینکه کارشناسان مد و زیبایی چه رایحه ای را پیشنهاد می کنند. برگرفته از سایت whowhatwear؛ به گفته GRACE LINDSAY اگرچه عطرهای لوکس زیادی وجود دارد که برای فصل جدید مناسب هستند، عطرهای تابستانی مورد علاقه من به طرز شگفت انگیزی مقرون به صرفه هستند. بارها و بارها گفته‌ام، اما واقعاً معتقدم که برای داشتن بوی خوب لازم نیست هزینه زیادی کنید. به لطف برخی از فروشگاه‌های خیابانی فست فشن مانند زارا، ام اند اس و داستان‌های دیگر که طیف عطرهای خاص خود را ایجاد کرده‌اند، اکنون می‌توانید بوی فوق‌العاده و گران‌قیمتی را بدون ضرر و زیان حس کنید.
مهم نیست که عطرهای با رایحه های تازه یا عطرهای گرم و مشک دار را دوست دارید، قطعاً یک عطر تابستانی مقرون به صرفه برای همه وجود دارد. من صدها گزینه را در طول سال‌ها امتحان کرده‌ام و مجموعه‌ام را به ده عطر محدود کرده‌ام که می‌دانم همیشه برایم تعریف و تمجید خواهند داشت. بنابراین، بدون هیچ مقدمه ای، به دنبال ویرایش من از بهترین عطرهای تابستانی مقرون به صرفه باشید و آماده باشید تا همه از شما بپرسند که چه عطری به تن زده اید…

1. Zara Red Temptation Summer

1. Zara Red Temptation Summer

من عطر اصلی Red Temptation زارا را آنقدر دوست دارم که یک مقاله کامل در مورد آن نوشتم، بنابراین می توانید هیجان من را وقتی که این برند نسخه تابستانی رایحه محبوب من را ارائه کرده است، تصور کنید. این عطر همچنان حاوی نت هایی از عنبر گرم و پرالین شیرین است، اما افزودن گل صد تومانی حس تازه و تابستانی را به آن می بخشد.

2. & Other Stories Perle de Coco Body Mist

2. & Other Stories Perle de Coco Body Mist

عطری می خواهید که همه از شما بپرسند؟ این چقدر خوبه Perle De Coco قطعا بیشتر یک عطر معمولی تابستانی با نت هایی از نارگیل خامه ای و وانیل شیرین است، اما چیزی در مورد آن بسیار مست کننده است. از آنجایی که این یک مه پاش است و ممکن است به اندازه یک ادو پرفیوم دوام نیاورد، اما قیمت آن بسیار مناسب است، بدم نمی آید آن را در کیفم بیندازم تا عطرم را در طول روز تمدید کنم.

3. M&S Discover Sunrise

3. M&S Discover Sunrise

اگر عطرهای شیرین مورد علاقه شما نیستند، نگران نباشید، زیرا M&S به تازگی عطر گلی زیبایی را برای ماه های تابستان عرضه کرده است. Sunrise دارای تعداد زیادی گل های سفید است که به این عطر حس پیچیده می دهد. برگاموت یک عنصر تازه و مرکباتی را اضافه می کند که باعث می شود این عطر شبیه به بیدار شدن در یک روز گرم تابستان برای تماشای طلوع خورشید در ساعات اولیه صبح باشد.

4. Commodity Gold

4. Commodity Gold

Commodity یکی از برندهای عطر مورد علاقه من است و من همیشه یکی از این عطرهای مسافرتی این برند را در کیفم دارم. انتخاب من برای تابستان؟ طلا، رایحه ای گرم و درخشان که روی پوست تغییر شکل می دهد. توت های روشن توجه شما را به خود جلب می کند، قبل از اینکه عطر به رایحه گرم تر تبدیل شود که واقعا ماندگار است.

5. Phlur Mango Mood Body Mist

5. Phlur Mango Mood Body Mist

رایحه کلیدی: انبه، انگور فرنگی سیاه، فلفل صورتی، وانیل، شکر قهوه ای، گل زنبق وحشی، یاس سمباک مطلق و نیلوفر سیاه

اگر هنوز عطر فلور را امتحان نکرده اید، به شدت توصیه می کنم مانگو مود را برای ماه های تابستان استفاده کنید. فریب این نام را نخورید، بله، این بادی میست حاوی نت های شیرین و آبدار انبه است، اما فلفل صورتی، یاسمین سامباک مطلق و نیلوفر سیاه رنگی غنی تر و حسی تر به آن اضافه می کند.

6. Jo Loves Mango Thai Lime Paintbrush

6. Jo Loves Mango Thai Lime Paintbrush

یکی از تحسین‌برانگیزترین رایحه‌های من در ماه تابستان Jo Loves Mango Thai Lime است، و این عطر «برس نقاشی» باعث می‌شود تا عطرم را در حال حرکت هم بتوانم تمدید کنم. فرمول ژل دارای قدرت ماندگاری چشمگیری است، به این معنی که در طول روز نت های انبه رسیده، لیمو ترش و فلفل سیاه تند را استشمام خواهید کرد.

7. Sol de Janeiro Cheirosa ‘62

7. Sol de Janeiro Cheirosa ‘62

نت های کلیدی: پسته، کارامل نمکی و وانیل

یکی دیگر از گزینه های عالی، عطر میست Sol de Janeiro Cheirosa ’62 است. این برند به خاطر رایحه های شیرین و تابستانی اش محبوب است و این عطر نیز از این قاعده مستثنی نیست. پسته و بادام مغزدار را با وانیل صاف و کارامل شیرین مخلوط کنید. واقعا بوی آن خوب است.

8. Diptyque Ilio Face & Body Mist

8. Diptyque Ilio Face & Body Mist

نت های کلیدی: گلابی خاردار، ترنج، یاس و زنبق

آیا می دانید وقتی تمام روز را در ساحل بوده اید، به هتل خود باز می گردید و در حالی که برای شام آماده می شوید، روی بالکن می نشینید؟ این دقیقا همان بویی است که این عطر به من می دهد. نت‌های گلابی کمی شیرینی به آن اضافه می‌کنند، اما یاس و ترنج در مرکز توجه قرار دارند. این مه برای مسافرت عالی است زیرا فرمول آن به اندازه کافی ملایم است که هم برای صورت و هم برای بدن استفاده می شود.

9. Nuxe Sun Delicious Fragrance Water

9. Nuxe Sun Delicious Fragrance Water

این یک تعطیلات در یک بطری عطر است. نارنجی شیرین و مرکباتی با گل‌های نارگیل صاف، خامه‌ای و گل‌های تیار استوایی ترکیب می‌شود تا یکی از استوایی ترین رایحه‌هایی را که تا به حال دیده‌ام ایجاد کند.

10. Caudalie Thé des Vignes Fresh Fragrance

10. Caudalie Thé des Vignes Fresh Fragrance

رایحه کلیدی: مشک سفید، نرولی، زنجبیل، شکوفه پرتقال و یاس

اگر به دنبال یک رایحه تابستانی هستید، پس چرا این عطر از Caudalie را انتخاب نکنید؟ عطر تازه به لطف نت های گرم و مشک دار عمق چشمگیری دارد که شما را از همان اولین اسپری کاملا مجذوب خود می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا