یک خبر عاشقانه برای سه شنبه 12 تیر 1403

سایت برترین ها

فروردین
فردا یک اتفاق هیجان‌انگیز تو را وارد ماجرای عاشقانه‌ای جذاب می‌کند.

اردیبهشت
دستی از غيب برنامه‌ريزی كرده است تا تو فردا موفقيت عاطفی مهمی را بدست آوری.

خرداد
فردا بخشی از خيال‌پردازی‌هایت عملی می‌شود.

تیر
پس از يك دوره ناراحتی و تنهايی، اكنون وارد مرحله تازه‌ای از زندگی شده‌ای. با شخصی آشنا می‌شوی كه بعضی از روياهای شيرين تو را به واقعيت نزديك کرده و تو را شاد و خوشبخت می‌كند.

مرداد
از ريسك كردن نبايد ترسيد.اگر ترس از ریسک را کنار بگذاری به آن چیزی که ته دلت هست نزدیک خواهی‌شد.

شهریور
فردا با کمک یکی از دوستان ريشه و عامل ناراحتی معشوقتان را می فهميد و خواهید توانست آن را از بین ببرید.

مهر
تحولات مهمی در زندگی عاطفيت پيش می‌آيد و تو باید تصميمات تازه‌ای بگيری. برای آنكه اين تصميمات در جهت آسايش تو باشد بايد دورانديشی داشت و فرداهای دورتر را نيز در نظر گرفت.

آبان
عشق است كه به انسان بال پرواز می‌دهد. عشق تو را از اين زندگی واقعی و روزمره جدا می‌كند و به فضای جديدی می‌برد كه پر از هيجان و اميد است. بدون اميد و عشق زندگی معطل می‌ماند. پس به زندگی عاطفی‌ات تكانی بده.

آذر
عاشق بايد بود كه عاشقی، پروسه‌ای پرهيجان و تكامل‌بخش است. عشق تو را در معرض آزمايش و تجربه‌های مهمی قرار می‌دهد كه طی آن آدمی ساخته و متحول می‌شود.

دی
قرار است تو به كسی كه دوستش داری برسی اما يك نفر مانع می‌شود. بايد اندكی صبر كرد تا حسودان به خيال موفقيت از تو و او فاصله بگيرند. پس از آن به آرزوی ديرينه خود خواهی رسيد.

بهمن
دوباره فرصت خوبی در اختيار تو گذاشته خواهد شد كه اين بار نبايد آن را از دست بدهی. كسی كه فرصت‌ها و موقعيت‌های عاطفی زندگيش را از دست می‌دهد فقط در زندگی حسرت نصيبش می‌شود. فرصت‌ها را غنیمت بشمار.

اسفند
بعضی از آدم‌ها را بايد از زندگی عاطفی‌ات حذف كنی. اگر انسان در زندگی فراموشی نداشت تا به حال صد بار ديوانه شده بود. بايد مسائل لاينحل و مشكلات و دردهای مزمن را فراموش كرد و به آينده انديشيد.

دندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا