یک خبر عاشقانه برای امروز دوشنبه 2 بهمن  1402

سایت برترین ها

💌فروردین💌 به گونه‌ای رفتار كن كه انتظار داری با تو رفتار شود. اگر روزی تو به او بخندی، فردا او به خواهد خنديد! پس جای گله و شكايت نيست.

💌اردیبهشت💌 دوباره عشق و دوستی رونق تازه‌ای می‌گيرد. پس از يك دوره سردی و ركود، اين رونق و گرمی تازه به خصوص در شرايط ياس و نااميدی، بسيار لذتبخش خواهد بود. چراغ عشق را بايد هميشه روشن نگه‌داشت تا به خوشبختی رسيد.

💌خرداد💌 هر چيزی را كه می‌شنوی نبايد باور كنی. با اين روش به كسی ظلم خواهی كرد كه تو را صميمانه دوست دارد و می‌خواهد به دور از همه جاروجنجال‌ها، زندگيش را با تو سپری كند.

💌تیر💌 عشق يك طرفه زيان‌آور خواهد بود. اين عشق می‌تواند مدت‌ها ادامه داشته باشد بدون اينكه به تغيير يا تحولی منجر شود. بهتر است كه مهربانی و عشق دو طرفه باشد تا تغيير ايجاد كند.

💌مرداد💌اختلافی با دوست يا همسرت پيش می‌آيد كه بايد با خويشتنداری و علاقمندی آن را برطرف كنی. رابطه دو دوست يا همسر مثل آينه است كه اگر لكه‌ای بر آن افتاد، بايد فوراً آن را برطرف كرد.

💌شهریور💌درباره كسی كه دوستش داری نبايد انقدر ابهام و ترديد داشته باشی. اگر عشق در مسيری روشن و شفاف حركت كند. همه اين ابهام‌ها برطرف خواهد شد و روز به روز به شناخت‌های بهتری خواهی رسيد.

💌مهر💌 نبايد توقع كار خارق‌العاده‌ای از او كه فردی عاديست، داشته باشی. بهتر است فعلا رازدار باشی و كسی در مورد احساساتت صحبت نكنی چون هنوز خيلی زود است.

💌آبان💌 كمی استراحت كن و به احساساتت اجازه بده تا زندگی را رنگ و رویی تازه بزنند. همه چيز را نمی‌توان براساس سود و زيان محاسبه كرد. گاه عشق فرمانی می‌دهد كه مهم‌تر است.

💌آذر💌 اگر به مسائل حاشيه‌ای توجه نكنی و جزئيات را بزرگ نكنی قطعاً روابط عاطفی خوبی خواهی داشت.

💌دی💌 تحولاتی در زندگی عاطفيت ايجاد می‌شود كه باب ميل تو نيست؛ اما تو می‌توانی خودت را با شرايط تازه هماهنگ سازی. پس از اين دوران سخت، زمان خوشحالی و شادی فراخواهد رسید.

💌بهمن💌 اگر در رابطه علاوه بر حسن‌نیت، هوشمندی و دقت داشته باشی و اجازه ندهی كه ديگران از تو سوء استفاده كنند، روابط عاشقانه‌تری خواهی داشت.

💌اسفند💌عشق در همسايگی توست. اما تو هنوز نمی‌دانی چه میخواهی و چه نمی‌خواهی!! بايد زمان بگذرد تا تو متوجه بعضی حقايق بشوی.

برای تبلیغات در برترین ها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا