کاشت ناخن های شیک و دخترانه که جون میدن برای تابستون!

سایت برترین ها

اگر در تهران و سمت دریاچه هستید و به دنبال یک سالن تخصصی با کادر حرفه ای و متریال عالی میگردید باید بگوییم یکی از بهترین سالن ها در این منطقه که میتوانید برای خدمات ناخن خود مراجعه نمایید سالن زیبایی شبنم حسینی است.
البته در این سالن خدمات دیگری مانند:رنگ و لایت، احیا و صافی ۱۰۰% مو، خدمات آرایش دائم: هاشور ابرو با جدیدترین متد های روز بدون تغییر رنگ،خدمات کامل و حرفه ای ناخن با کادر مجرب،خدمات کاشت،،لیفت و لمینت مژه،میکاپ و شینیون و خدمات فیشیال با بالاترین کیفیت انجام میشود. در ادامه برخی از نمونه کارهای کاشت ناخن این سالن که برای تابستان گزینه مناسبی هستند را برایتان آورده ایم.

 چیتگر، ضلع جنوبی میدان ساحل، خیابان نور، نبش کوچه قمر، مجتمع ستاره دریای شمالی، طبقه ۵، واحد۸

 

مدل ناخن دخترانه برای تابستان1 مدل ناخن دخترانه برای تابستان2 مدل ناخن دخترانه برای تابستان3 مدل ناخن دخترانه برای تابستان4 مدل ناخن دخترانه برای تابستان5 مدل ناخن دخترانه برای تابستان7 مدل ناخن دخترانه برای تابستان8 مدل ناخن دخترانه برای تابستان9 مدل ناخن دخترانه برای تابستان10 مدل ناخن دخترانه برای تابستان11 مدل ناخن دخترانه برای تابستان12 مدل ناخن دخترانه برای تابستان13 مدل ناخن دخترانه برای تابستان14 مدل ناخن دخترانه برای تابستان15 مدل ناخن دخترانه برای تابستان16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا