چگونه اتاق نشیمن خود را گران قیمت جلوه دهیم؟

سایت برترین ها

تزئین اتاق نشیمن با بودجه کم، کم اهمیت جلوه دادن و یا ارزان نشان دادن سبک خانه شما نیست. در واقع، راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید بدون هزینه زیاد، به اتاق نشیمن خود یک فاکتور شگفت‌انگیز اضافه کنید.

برای یادگیری نحوه انجام کار، با دو طراح داخلی با تجربه صحبت کردیم تا نکاتی را در مورد گران‌قیمت جلوه دادن اتاق نشیمن شما بدون هزینه زیاد ارائه دهند.

اندازه را در نظر بگیرید

اندازه را در نظر بگیرید

هنگام تزئین اتاق نشیمن، اندازه فضای خود را در نظر بگیرید و با مبلمان و دکوری که می توانید به آن اضافه کنید، واقع بین باشید.

به گفته هاستون، یک اشتباه رایج در دکوراسیون اتاق نشیمن این است که مردم مبل هایی را می خرند که برای فضا خیلی بزرگ هستند، زیرا آنها این سبک را دوست دارند. اما صرف نظر از سبک، خرید مبلمان و دکوراسیون بیش از حد بزرگ می تواند اتاق نشیمن را کوچک و نامرتب جلوه دهد.

هیوستون می گوید: «ما هرگز نمی خواهیم اتاق نشیمن پر از مبلمان و شلوغ به نظر برسد، با این کار جلوه  خود را از دست می دهد. توصیه می‌کنم آنچه را که می‌خرید، به‌ویژه اقلام بزرگ‌ حتما از درست بودن نسبت‌ها مطمئن شوید.»

دندان

خرید دست دوم

خرید دست دوم

اگر به دنبال اضافه کردن مبلمان و دکور به فضای خود با بودجه کم هستید، اقلام دست دوم را در نظر بگیرید، مانند وسایل هنری فروشگاه های دست دوم یا مبلمان دست دوم.

به گفته Collier، فروشگاه های لوازم دست دوم، فروشگاه های بورس لوازم خانگی، و بازارهای آنلاین با تخفیف بالا مملو از وسایل با ارزش (و مقرون به صرفه) هستند.

با این حال، اجازه ندهید قیمت های پایین شما را فریب دهد تا بیش از آنچه نیاز دارید خرید کنید. کولیر پیشنهاد می‌کند فقط اقلام تخفیفی بخرید که قیمت کامل آن را بپردازید.

از دکوراسیون خلاقانه نترسید

از دکوراسیون خلاقانه نترسید

چه کسی می گوید که برای استایل کردن اتاق نشیمن خود باید دکوراسیون جدیدی بخرید؟ دکوراسیون خلاقانه و دست ساز می تواند به همان اندازه خوب به نظر برسد که لوازم همیشکی که برای دکوراسیون خریداری می کنید.

کولیر توصیه می‌کند خلاق باشید و وسایل دکوری خود را بسازید، مانند کوسن ها، هنر رنگ و یا کاغذ دیواری یا مبلمان. حتی می توانید با روکش مبل جدید، کاناپه خود را به روز کنید.

Collier می‌گوید: «آموزش‌های آنلاین زیادی برای پروژه‌های دست ساز  وجود دارد که می‌توانید بدون هزینه‌های زیاد، حس شخصی را به فضای خانه اضافه کنید.

استفاده مجدد و بازسازی لوازم

استفاده مجدد و بازسازی لوازم

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای بلندتر کردن اتاق نشیمن با بودجه این است که از چیزهایی که قبلاً دارید استفاده کنید و مبلمان و دکوراسیون قدیمی را تغییر دهید.

Collier می‌گوید: «یک صندوق عقب ماشین قدیمی می‌تواند به یک میز قهوه‌خوری تبدیل شود یا یک کمد قدیمی می‌تواند به یک کنسول مدیا شیک با یک لایه رنگ تازه تبدیل شود».

روی قطعات کلیدی تمرکز کنید

روی قطعات کلیدی تمرکز کنید

هنگامی که در حال تزئین اتاق نشیمن خود هستید، لازم نیست که هر قطعه را ارزان تهیه کنید. کولیر پیشنهاد می‌کند روی چند مبلمان کلیدی سرمایه‌گذاری کنید تا اتاق را شیک و و لوکس کنید، مانند مبل یا فرش.

کولیر می‌گوید: «با صرفه‌جویی در این موارد و صرفه‌جویی در سایر موارد، می‌توانید ظاهری منسجم و بدون صرف هزینه‌های بیش از حد ایجاد کنید. من همیشه توصیه می‌کنم برای مواردی که هر روز لمس می‌کنید، صرفه‌جویی کنید، در مواردی که ترافیک کمتری دارند، صرفه‌جویی کنید.»

لوازم لوکس و ارزان را ترکیب کنید

لوازم لوکس و ارزان را ترکیب کنید

در نهایت، تعادلی بین قطعات لوکس و مبلمان و دکور مقرون به صرفه داشته باشید.

Collier می‌گوید: «تطبیق یک میز قهوه‌خوری با صندلی‌های شیک و برجسته یا قفسه‌های کتاب IKEA می‌تواند ظاهری مرتب و شیک و مقرون‌به‌صرفه ایجاد کند.

دندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا