چند تا از بهترین فیلم‌های ژانر اکشن، با تقابل هایی پر هیجان برای تعطیلات عید

سایت برترین ها

• Star Wars
جنگ‌های ستاره‌ای که در ایران با نام جنگ ستارگان نیز شناخته می‌شود، یک فرنچایز چندرسانه‌ای آمریکایی در ژانر اپرای فضایی حماسی است.

فیلم Star Wars• Django Unchained
یکی از بزرگ‌ترین انتقاداتی که در تمامی ادوارِ فیلم‌سازیِ کوئنتین تارانتینو، به این کارگردان صاحب‌سبک وارد شده، وجود این حجم از سکانس‌های خشونت‌آمیز و بی‌پرده از قتل و نابودی انسان‌ها، در فیلم‌های او است. جالب‌تر آن که این موضوع، هرگز فقط به عنوان انتقادی کوچک که مثلا با یک تغییر نظر از سوی فیلم‌ساز قابل رفع باشد مطرح نشده و تقریبا همگان می‌دانند که «خشونت»، قطعا عضوی جداناشدنی از سینمای تارانتینو است که اگر آن را از فیلم‌هایش بگیریم، دیگر داستان‌گویی ناممکن خواهد بود.
Django Unchained

• No Time to Die

زمانی برای مردن نیست یا وقت مردن نیست (انگلیسی: No Time To Die ) یک فیلم جاسوسی به کارگردانی کری فوکوناگا است که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد.

No Time to Die• Terminator

نابودگر (انگلیسی: The Terminator ) فیلمی آمریکایی در ژانر اکشن علمی تخیلی به کارگردانی جیمز کامرون است که در ۱۹۸۴ منتشر شد. 
نابودگر (انگلیسی: The Terminator )

• Speed
فیلم سرعت به کارگردانی یان ده بونت در سال 1994 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد.

فیلم Speed

• Mad Max
مکس دیوانه: جادهٔ خشم (به انگلیسی: Mad Max: Fury Road) یک فیلم اکشن پسا-آخرالزمانی استرالیایی محصول سال ۲۰۱۵ به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مشترک جرج میلر است.

مکس دیوانه
• Mission Impossible
مأموریت: غیرممکن (به انگلیسی: Mission: Impossible) عنوان سری فیلم‌های اکشن جاسوسی آمریکایی که بر اساس مجموعه تلویزیونی به همین نام ساخته شده‌است. تاکنون هشت نسخه از این مجموعه به نام‌های مأموریت غیرممکن، مأموریت غیرممکن ۲، مأموریت غیرممکن ۳، مأموریت غیرممکن: پروتکل شبح ، مأموریت غیرممکن: ملت یاغی مأموریت غیرممکن: فال‌اوت ، ماموریت غیر ممکن : روزشمار مرگ ۱ و ماموریت غیر ممکن : روزشمار مرگ ۲ ساخته و اکران شده‌ است (و روزشمار مرگ ۲، خواهد شد). تام کروز در نقش شخصیت اصلی داستان، مأمور مخفی ایتن هانت در تمام نسخه‌های فیلم حضور دارد.Mission Impossible
• The Dark Knight
شوالیهٔ تاریکی (انگلیسی: The Dark Knight) فیلمی ابرقهرمانی محصول ۲۰۰۸ به کارگردانی کریستوفر نولان است که فیلم‌نامه‌اش را او به همراه برادرش جاناتان به نگارش درآورده است. این فیلم که بر اساس ابرقهرمان دی‌سی کامیکس یعنی بتمن ساخته شده، دنبالهٔ بتمن آغاز می‌کند (۲۰۰۵) است و دومین فیلم در سه‌گانهٔ شوالیهٔ تاریکی به‌شمار می‌رود. در داستان فیلم، ابرقهرمان بتمن، ستوان پلیس جیمز گوردون و دادستان ناحیه‌ای هاروی دنت برای از بین بردن جرائم سازمان‌یافته در گاتهام سیتی متحد می‌شوند، اما کوشش آن‌ها با مداخلهٔ مغز متفکر آنارشیستی یعنی جوکر که در پی آزمایش این است که بتمن تا کجا پیش خواهد رفت تا شهر را از هرج و مرج کامل نجات دهد، بی‌نتیجه می‌ماند.

The Dark Knight
• The Avengers
انتقام‌جویان ماروِل[۶] (انگلیسی: Marvel’s The Avengers؛ طبقه‌بندی‌شده به‌نام گردهمایی انتقام‌جویان مارول در بریتانیا و ایرلند[۳][۷]) یک فیلم آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی است که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. این فیلم بر پایهٔ تیم ابرقهرمان به همین نام از مارول کامیکس ساخته شده‌است. ساخت این فیلم بر عهدهٔ مارول استودیوز بوده و به وسیلهٔ استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع شده‌است.

The Avengers
• John Wick
جان ویک (انگلیسی: John Wick ) فیلم اکشنِ دلهره‌آورِ آمریکایی محصول سال ۲۰۱۴ به کارگردانی چاد استاهلسکی و نویسندگی دریک کولستاد است.

John Wick
• The Revenant

بازگشته (به انگلیسی: The Revenant ) فیلمی آمریکایی در ژانر وسترن متجدد حماسی به کارگردانی الخاندرو گونسالس اینیاریتو است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد.

The Revenant
• Baby Driver
بیبیِ راننده (انگلیسی: Baby Driver) فیلمی در ژانر اکشن جنایی به نویسندگی و کارگردانی ادگار رایت و محصول مشترک انگلستان و ایالات متحده آمریکا است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. انسل الگورت در نقش یک راننده فرار جوان علاقه‌مند به موسیقی قرار می‌گیرد که به دنبال رهایی از زندگی مجرمانه خویش و زندگی با معشوقش، دبورا (لیلی جیمز) است.

Baby Driver

برای تبلیغات در برترین ها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا