پیشنهاد عطر با نت‌های گرم و شیرین، زمستانتان را گرم کنید

سایت برترین ها

به طور کلی، عطرهایی با نت‌های گرم و شیرین برای فصل زمستان بسیار دلپذیر هستند. در زیر چند پیشنهاد برای عطرهایی با نت‌های گرم و شیرین را برای شما آورده‌ام:

1. Yves Saint Laurent Black Opium: این عطر با نت‌های قهوه، وانیل و چوب سدر ساخته شده است و حس شیرینی و معتادکننده‌ای را به ارمغان می‌آورد. برای تبلیغات در برترین ها کلیک کنید.

Yves Saint Laurent Black Opium

2. Dior Hypnotic Poison: این عطر با نت‌های چوب سدر، بادام وانیلی و دارچین ترکیب شده است و حس شیرینی و ادویه‌ای را به ارمغان می‌آورد.

Dior Hypnotic Poison

3. Guerlain Shalimar: این عطر با نت‌های وانیل، برگ برنج، بنزوئین و لیمو ترکیب شده است و حس گرما و شیرینی را به ارمغان می‌آورد.

Guerlain Shalimar

4. Thierry Mugler Angel: این عطر با نت‌های وانیل، شکلات، عسل و صندل ساخته شده است و حس شیرینی و غنا را به ارمغان می‌آورد.

Thierry Mugler Angel

5. Viktor & Rolf Flowerbomb: این عطر با نت‌های گل یاس، چای سیاه، چوب صندل و وانیل ترکیب شده است و حس شیرینی و گلی را به ارمغان می‌آورد.

Viktor & Rolf Flowerbomb

لطفاً توجه داشته باشید که تجربه عطر برای هر فرد ممکن است متفاوت باشد و بهتر است قبل از خرید، عطر را تست کنید تا مطمئن شوید که با سلیقه و شیوه زندگی شما هماهنگ است.


برای تهیه عطر با رایحه اورجینال و مناسب ترین قیمت به این پیج مراجعه کنید.
اینستاگرامشون:
aroma.mata


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا