پایان صدر نشینی تیلور سوئیفت در «بیلبورد ۲۰۰» - آلبوم جدید امینم در رتبه نخست جدول

سایت برترین ها

آلبوم جدید امینم تحت عنوان «مرگ اسلیم شیدی» در رتبه نخست جدول «بیلبورد ۲۰۰» قرار گرفت و پس از ۱۲ هفته توانست به صدرنشینی آلبوم «دپارتمان شاعران شکنجه‌شده» اثر تیلور سوئیفت پایان دهد. «بیلبورد ۲۰۰» جدولی است که محبوب‌ترین آلبوم‌ها را بر اساس میزان پخش و فروش آن‌ها در ایالات متحده رتبه‌بندی می‌کند.

آلبوم «دپارتمان شاعران شکنجه‌شده» در هفته نخست انتشار خود به ۸۹۱.۳۴ میلیون پخش در ایالات متحده دست یافت که بیشترین تعداد ثبت شده تا به حال است. در ادامه راه، آلبوم سوئیفت در ماه آوریل در رتبه نخست قرار گرفت و به مدت سه ماه این رتبه را حفظ کرد. او تنها خواننده زنی است که به این موفقیت رسیده است. سوئیفت از رکورد قبلی آلبوم «ویتنی» اثر ویتنی هیوستون در سال ۱۹۸۷ که به مدت ۱۱ هفته اول در رتبه اول بود هم پیشی گرفت.

بدین ترتیب بود که «دپارتمان شاعران شکنجه‌شده» در کنار آلبوم «یک چیز در یک زمان» اثر مورگان والن که آن هم در سال ۲۰۲۳ به مدت ۱۲ هفته متوالی در صدر بود، ماندگار شد. تنها آلبومی که تا کنون از هر دوی آن‌ها بهتر عمل کرده، شاهکار استیوی واندر در سال ۱۹۷۶ تحت عنوان «ترانه‌هایی بر مبنای کلید [موسیقایی] زندگی» است که پس از اولین حضور در رتبه اول، ۱۳ هفته متوالی توانست در رتبه نخست بماند.

«مرگ اسلیم شیدی» دوازدهمین آلبوم امینم و یازدهمین آلبوم او است که در رتبه اول بیلبورد ۲۰۰ قرار گرفته است. هم اکنون آلبوم «دپارتمان شاعران شکنجه شده» به رتبه چهارم سقوط کرده است. حال آنکه در جایگاه دوم، آلبوم گروه پسرانه کی‌پاپ «انهایپن» با نام «عاشقانه: ناگفته» قرار دارد و «صحنه بزرگ میکده‌های آمریکایی» اثر زک برایان در جایگاه سوم قرار دارد.

منبع وب‌سایت یورونیوز

پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا