وبسایت معتبر و پر طرفدار IMDB لیست ۱۰ سریال برتر سال ۲۰۲۳ را منتشر کرد!

سایت برترین ها

این وبسایت ده سریال برتر سال از نگاه مخاطبین را اعلام کرد و سریال “The Last of us” به عنوان سریال برتر سال از نگاه مردم در سرتاسر دنیا انتخاب شده است.
لیست ده سریال برتر سال:
1. The Last of Us
آخرین بازمانده از ما ، نام سریالی اکشن و ماجرایی می‌باشد که توسط نیل دراکمن و کریگ مازن ساخته شده است. جوئل و الی، زوجی که از طریق سختی دنیایی که در آن زندگی می‌کنند به هم متصل شده‌اند، مجبور می‌شوند شرایط وحشیانه و قاتلان بی‌رحم را در سفری در سراسر آمریکای پس از همه‌گیری تحمل کنند.

فیلم 1. The Last of Us
2. Ahsoka
سریال “Ahsoka” یک سریال محدود آمریکایی است که به تولید و پخش در Disney+ می‌پردازد. این سریال، توسط Jon Favreau و Dave Filoni ساخته شده و جزئی از فرنچایز جنگ ستارگان است. در واقع، این سریال یک اسپین‌آف از سریال محبوب “The Mandalorian” است و در همان دنیای سریال “The Mandalorian” و سایر اسپین‌آف‌های آن، پس از وقایع فیلم “Return of the Jedi” در سال 1983 جریان دارد.

2. Ahsoka
3. Succession
داستان سریال «وراثت» یا جانشین حول خانواده ای به نام روی متمرکز گشته است که صاحب امپراطوری رسانه ای عظیمی بوده و با وجود داشتن قدرت و ثروت فراوان عملکرد به شدت ناکارآمدی دارند. لوگان روی که فردی پا به سن گذاشته و بزرگتر خاندان می باشد ریاست این تجارت خانوادگی را بر عهده دارد.

فیلم Succession
4. Black Mirror

سریال آینه سیاه (بلک میرور) ، داستان سریال جهان را در چند بعد با تکنولوژی های مختلفی که دارد نشان می دهد و تاثیر هریک از آن هارا برروی زندگی بشریت به تصویر می کشاند برخی از آن ها مخرب هستند و موجب شده اند که مردم دیگر زندگی عادی خود را فراموش کنند و برخی دیگر انقدر پیش پا افتاده هستند که باز هم ممکن است تاثیرات منفی ای در زندگی بشریت داشته باشند ….

فیلم Black Mirror
5. The Mandalorian

این سریال درباره ی یک تفنگدار تنها به نام مندلورین است که درد و رنج های بسیاری را کشیده هست و در یک کهکشان دورافتاده خارج از قلمروی جدید سرگردان می باشد و سعی دارد به هدف خود برسد. اما…

فیلم The Mandalorian

6. One Piece
در سریال وان پیس : در دنیای پرماجرای دریانوردی، یک کاپیتان دزد دریایی جوان به همراه دارودسته اش قدم به عرصه دریا می گذارد تا عنوان پادشاه دزدان دریایی را به دست آورد و گنج افسانه ای موسوم به «وان پیس» را پیدا کند

One Piece

7. The fall of The House of Usher

سریال سقوط خاندان آشر (The Fall of the House of Usher) مجموعه‌ای اقتباسی و ترسناک از مایک فلنگن براساس داستانی از ادگار آلن پو است که اخیرا از نتفلیکس پخش شد.

The fall of The House of Ushe

8. Ted Lasso

«تد لاسو» سریالی در ژانر کمدی که توسط شرکت اپل تی وی منتشر شد. این سریال داستان زندگی یک مربی فوتبال آمریکایی (راگبی) به نام «تد لاسو» را روایت میکند که به انگلستان میرود و سرمربی گری یک تیم فوتبال لندنی را به عهده میگیرد و این سرآغاز چالش بزرگ زندگی حرفه ای اوست.

Ted Lasso

9. The Bear

The Bear یک کمدی جذاب با امتیاز 8.5 از 100K رای در سایت IMDb است. این سریال در سال 2022 تولید شده و به زبان انگلیسی در آمریکا ساخته شده است. سریال The Bear خرس به وسیله Christopher Storer انجام شده و بازیگرانی همچون Chris Witaske، Jeremy Allen White، و Ebon Moss-Bachrach در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم The Bear

10. Gen V

در سریال ژن وی : گروهی از ابرقهرمانان جوان که از قدرت های فوق العاده ای برخوردار هستند، برای کنترل و شناخت بیشتر توانایی های خود وارد یک دانشگاه شده اند، اما با چالش و خطرهای بسیاری روبرو می شوند و…

فیلم Gen V

سریال مورد علاقه شما در سالی که گذشت کدومه؟

برای تبلیغات در برترین ها کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا