نمرات منتقدین از فیلم Wonka به کارگردانی پل کینگ منتشر شد

سایت برترین ها

نمرات فیلم Wonka  منتشر شده و به نظر می‌رسد که موفق شده نظرات مثبت منتقدان را به خود جلب کند.

نمرات منتقدین از فیلم Wonka به کارگردانی پل کینگ منتشر شد:

🍅 Rotten Tomatoes: 84% / از 79 نقد

Ⓜ️ Metacritic: 67% / از 30 نقد

📅 اکران: ٢۴ آذر ١۴٠٢ در سینماها

داستان جوانی‌های ویلی وانکا و یکی از اولین ماجراجویی‌هایش را شرح می‌دهد و نحوه آشنایی او با Oompa Loompas را نیز شاهد هستیم. سایر بازیگران این فیلم شامل «کیگان-مایکل کی»، «سالی هاوکینز»، «روآن اتکینسون» «الیویا کلمن» و «پیترسون جوزف» می‌شود.

“چارلی و کارخانه شکلات” (به انگلیسی: “Charlie and the Chocolate Factory”) یک رمان برای کودکان نوشته‌ی رولد دال است که در سال 1964 منتشر شد. رمان داستان پسری به نام چارلی بکت است که در یک خانواده‌ی فقیر زندگی می‌کند. او به همراه چند نفر از بچه‌های دیگر به کارخانه‌ی شکلاتی مرموز و جادویی ویلی وانکا می‌رود. ویلی وانکا صاحب کارخانه‌ی شکلاتی بزرگی است که تعداد محدودی از بچه‌ها را دعوت کرده است تا در یک تور ویژه به کارخانه‌ی او بروند.
برای تبلیغات در برترین ها کلیک کنید.نمرات منتقدین از فیلم Wonka به کارگردانی پل کینگ منتشر شد

در طول داستان، چارلی و بچه‌های دیگر با تجربه‌های جالب و خطرناک در کارخانه‌ی شکلاتی ویلی وانکا روبرو می‌شوند. ویلی وانکا به آن‌ها نمونه‌های مختلفی از شکلات‌ها و شیرینی‌های خود را نشان می‌دهد و در این مسیر رازهای کارخانه‌ی خود را به آن‌ها می‌گوید. در نهایت، تنها چارلی توانسته است به دلیل شایستگی خود، جایزه‌ی ویژه‌ای را از ویلی وانکا دریافت کند و به عنوان وراثت‌گر کارخانه‌ی شکلاتی انتخاب شود.

“چارلی و کارخانه شکلات” به سرعت در سراسر جهان محبوبیت یافت و بعدها به صورت فیلم، نمایشنامه و موزیکال نیز تبدیل شد. دو فیلم مشهور بر اساس این رمان تولید شده‌اند، یکی در سال 1971 با بازی جین وایلدر و دیگری در سال 2005 با بازی جانی دپ. هر دو فیلم به موفقیت بزرگی دست یافته‌اند و همچنین نمایشنامه و موزیکال مبتنی بر این داستان در تئاترها به نمایش درآمده‌اند.

“چارلی و کارخانه شکلات” یک داستان سحرآمیز و فانتزی است که با شخصیت‌های جذاب و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز خود، خوانندگان را به دنیای جادویی شکلات می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا