نحوه لباس پوشیدن در دوران بارداری

سایت برترین ها

اگر این موارد برای شما مهم هستند، هنوز هم می توانید هنگام لباس پوشیدن در دوران بارداری، شیک به نظر برسید و احساس خوبی داشته باشید. حس سبکی خود را رها نکنید! مهم است که بدانید چه چیزی هنگام بارداری خوب است، و چه چیزی درست نیست.

بسته به مراحل متفاوت بارداری لباس بپوشید.

وقتی صحبت از لباس پوشیدن در دوران بارداری می شود، راحتی و استایل بسیار مهم است. آنچه در هفته 9 انتخاب می کنید ممکن است در هفته 14 کاملاً اشتباه باشد.
چیزی که انحنای بدن شما را در سه ماهه دوم کاملاً صاف می کند، ممکن است در پایان بارداری شما بد باشد. اندازه لباس های مناسب بدن خود را در ماه های در حال تغییر خود را بخرید. لباس‌های بزرگ‌تری را که نیاز دارید نخرید، مگر اینکه ظاهر آن‌ها را دوست داشته باشید.
در صورت تمایل، وقتی بدن شما شروع به بزرگ شدن کرد، لباس های طراحی شده برای لباس بارداری خریداری کنید. این لباس برای راحتی بیشتر طراحی شده اند و معمولاً ایده بهتری نسبت به خرید لباس های معمولی در اندازه های بزرگتر است. اگر در هزینه مشکل دارید، فروشگاه های با قیمت مناسب را بررسی کنید. معمولاً می توانید در سه ماه اول بارداری لباس معمولی بپوشید.
از وسوسه خرید لباس های بسیار بزرگتر خودداری کنید. مشکل خرید لباس های بزرگتر این است که می تواند شما را بزرگتر نشان دهد. لباس‌های بارداری با طراحی مناسب بدن و در عین حال فضایی برای برآمدگی دارند، بنابراین می‌توانند به شما در حفظ شکل برآمدگی شکم کمک کنند.

نحوه لباس پوشیدن در دوران بارداری

تیپ و فرم بدن خود را بشناسید.

افراد مختلف نوزادان درون شکم خود را به روش های مختلف حمل می کنند. به عنوان مثال برخی از افراد در حاملگی وزن بالایی دارند و نوزاد در بالای شکم قرار میگیرد و برخی افراد، نوزاد با وزن پایین تر حمل می کنند.
برای کسانی که نوزاد با وزن پایین تر دارند، لباس هایی که روی کمر نرم هستند راحت تر خواهند بود. پیراهن هایی که از زیر برآمدگی شکم بریده شده اند می توانند جذاب به نظر برسند.
اگر قد بلند هستید، می‌توانید با اضافه کردن کمربندهای بلند و دستمال گردن، بین برآمدگی‌ سینه و شکم خطی ایجاد کنید.
تسلیم نشو فقط به این دلیل که باردار هستید، به این معنی نیست که نمی توانید سبک معمول خود را حفظ کنید. شما همیشه مجبور نیستید به دنبال شلوار گرمکن بروید.

برای سه ماهه اول لباس های قبلی خودتان را بپوشید.

در سه ماهه اول، چالش بسیاری برای پنهان نگه داشتن بارداری است. بسیاری از مردم نمی خواهند راز بارداری خود را حداقل تا سه ماهه دوم فاش کنند. بنابراین، شما معمولا می توانید برای سه ماه اول به لباس های معمولی خود پایبند باشید.
چه کاری باید انجام دهید: به سراغ کمد خود بروید و هر چیزی را که خیلی تنگ یا چسبنده به نظر می رسد را کنار بگذارید. از لباس هایی که شکم، باسن و ران‌ها را می پوشانند می توانید استفاده کنید،  که می‌تواند چند کیلویی را که ممکن است در ماه‌های اول اضافه کنید را استتار کند.
لباس بافتنی نرم بپوشید، دامن های بلند، تاپ ها و لباس های با دور کمر چین دار، پیراهن ها و لباس هایی را بپوشید که همگی شکم شما را می پوشانند.

blouson" style top
یک لباس عالی دیگر برای سه ماهه اول: یک تاپ به سبک “بلوزون” – که دارای یک بند کمری در پایین است اما کمی در قسمت بالایی جادار هستند. پارچه به آرامی روی شکم شما می افتد در حالی که بند کمری متناسب ظاهر را متناسب تر نگه می دارد.
برای داشتن ظاهری راحت، یک شلوار جین کشدار با بوت بپوشید. بیشتر لباس‌های بارداری پارچه‌های زیادی برای برآمدگی شما دارند، اما شما در جاهای دیگر به اندازه‌ای رشد کرده‌اید که لباس‌های قبل از بارداری شما مناسب نیستند. چه کاری باید انجام دهید؟ کمد لباس خود را با چند نکته کلیدی تغییر دهید.

برای سه ماهه دوم لباس بپوشید.

چالش: شما احساس می کنید هر چند هفته یک بار سایزتان تغییر می کند و نمی خواهید هر ماه بودجه خود را با لباس های جدید تلف کنید.
چه باید کرد: روی چند مورد سرمایه گذاری کنید که با افزایش وزن بتوانید استفاده کنید. به دنبال لباس هایی باشید که دارای جزئیاتی مانند پیلی، پشت کراوات، دکمه‌ یا دراپه در کناره‌ها هستند، که به شما امکان می‌دهند با رشد و تغییر بدن، لباس‌هایتان را تنظیم کنید.
علاوه بر این، آن‌ها به شما اجازه می‌دهند که با برآمدگی خود که معمولاً در این مدت نمایان می شود را نشان دهید.

برای سه ماهه آخر لباس تهیه کنید.

وقتی در دوران بارداری خود جلوتر می روید، سعی کنید تی شرت های مد روز بخرید، فقط چند سایز بزرگتر.
شلوارهای بارداری در دوران بارداری بسیار راحت و شیک هستند. کفش پاشنه بلند استفاده نکنید، زیرا ممکن است منجر به مشکلات کمر شود. به جای آن کفش های تخت یا چکمه راحت را امتحان کنید.
اگر نسبت به لباس های زشت بارداری احساس نگرانی می کنید، سعی کنید روسری یا ژاکت، کمربند، گردنبند و غیره اضافه کنید.
همه چیز در مورد شلوار است. شلوار راحت و مناسبی را پیدا کنید. می‌توانید پیراهن‌هایتان را در بیشتر دوران بارداری‌تان بپوشید، اگر نه در تمام دوران بارداری‌تان، به شرطی که ظاهر آن‌ها را دوست داشته باشید، می توانید بپوشید. اگر پیراهن‌های بارداری می‌خرید، مطمئن شوید که برای شیردهی مناسب هستند، بنابراین زمان استفاده از آن‌ها را دو یا سه برابر کنید.

شکم بند بارداری

خرید شکم بند.
می توانید این شکم بند را در زیر شلوار جین خود قرار دهید، روی کمر بند که دیگر دکمه یا زیپ نداشته باشد. این برای مراحل پایانی بارداری بسیار مفید است.
کمر شلوار شما را بالا نگه می دارد و هیچ کس متوجه نمی شود که دکمه های آن باز شده است.
همچنین می توانید از یک کش لاستیکی حلقه شده روی دکمه و از سوراخ دکمه استفاده کنید تا همین کار را انجام دهید، منهای اینکه شکم بند را سفت و محکم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا