فال کائنات روزانه یکشنبه 19 فروردین 1403

سایت برترین ها

🧩فروردین
مراقب اطرافیان خود به خصوص کسانی که نسبت به شما حسد می‌ورزند، باشید.
حواستان به پس‌اندازتان نیز باشد، ممکن است از لحاظ مالی در مضیقه قرار بگیرید.

🧩اردیبهشت
خیر و برکت به سوی شما سرازیر می‌شود. ممکن است صاحب ارث و میراث شوید و به مال و ثروت دست یابید.

🧩خرداد
مراقب فرصت‌ها و منافعی که به دست می‌آورید باشید و آنها را بیهوده هدر ندهید. موفقیت‌ها و دستاوردهای کوچک پلی برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگتر است.

🧩تیر
اگر مدتی است روابط اجتماعی‌تان کم شده است، سعی کنید دوباره به اجتماع برگردید. دیگران جذب مهربانی روحیه با نشاط شما می‌شوند.

🧩مرداد
در مورد رفتارهای دیگران زود قضاوت نکنید. رفتارها و گفته‌های دیگران را در ذهن‌تان نگه دارید و بعد راجع‌به آنها نتیجه‌گیری کنید.

🧩شهریور
شما بیش از اندازه به رویاهایتان اهمیت می‌دهید. بهتر است واقع‌بین تر باشید. از رویاها بیرون بیایید و در واقعیت زندگی کنید.

🧩مهر
‌بهتر است بر اعصابت مسلط باشید و آرامشت را حفظ كنید. آنگاه بهتر می‌توانيد فکر کنيد و تصميم بگيريد. هيچ وقت با فکرهای آشفته دست به کار جدیدی نزنيد.

🧩آبان
بايد به طور جدی فكر كنی تا بتوانی تغييرات تازه‌ای در حیطه‌ی كار خود به وجود بياوری. اين تغييرات بايد طوری باشد كه کمی وقت آزادت را بیشتر کرده و در عين حال درآمد بيشتری برای تو داشته باشد.

🧩آذر
امروز در اوج حوادث قرار داری و این نشانه‌ای از رسیدن به آگاهی معنوی و باتجربه شدن است.

🧩دی
امروز آرامش و احساس رضایت خواهی داشت و امروز حس میکنی تا رسیدن به مقصود فاصله‌ی چندانی نداری‌

🧩بهمن
امروز شما موقعیت شغلی خود را بیشتر از قبل تثبیت خواهید کرد و عملکرد شما برای کارفرما و حتی خودتان رضایت‌بخش و مطلوب خواهد بود.

🧩اسفند
امروز شما روی دور خلاقیت هستید و هر لحظه ایده‌های جدید مختلفی به ذهنتان می‌رسد. با این حال بیان کردن یا عملی کردن این ایده‌های بدیع و خلاقانه می‌تواند برای شما کاری چالش برانگیز باشد.

برای تبلیغ در برترین ها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا