فال کائنات روزانه سه شنبه 16 مرداد 1403

سایت برترین ها

🧩فروردین
امروز مسئولیت‌های کاری و حرفه‌ای‌تان مهم‌تر از هر چیز دیگری به نظر میرسد. در واقع این امکان وجود دارد که از شما خواسته شود وظایفی را به انجام برسانید که فراتر از روند معمول کارهایتان می‌باشد.

🧩اردیبهشت
شاید امروز برای خیلی‌ها روز استراحت باشد؛ اما شما با جدیت درگیر برنامه‌ریزی و تلاش برای رسیدن به اهداف خود خواهید بود.

🧩خرداد
رازی در دل دارید که سال‌هاست که آن را پیش خود نگه داشته‌اید، بهتر است که فعلاً در مورد آن با کسی صحبت نکنید وگرنه که به ضررتان خواهد بود.

🧩تیر
فعالیت کردن شما نسبت به قبل کم شده است. مثل قبل فعال باشید و نگذارید که تنبلی بر شما غلبه کند. شما بسیار پر انرژی و باهوش هستید.

🧩مرداد
مشکلات زندگی سبب شده است که دیگر انگیزه و هدفی برای زندگی کردن نداشته باشید. مطمئن باشید که با صبر همه چیز درست  شده و از قبل هم خیلی بهتر خواهد شد.

🧩شهریور
خودتان را درگیر مسئله‌ای کرد‌ه‌اید که اهمیت ندارد ولی  آن را برای خودتان بسیلر بزرگ کرده‌اید، لطفاً از بزرگ نشان دادن مسائل بی ارزش خودداری کنید.

🧩مهر
‌ همیشه در زندگی خود را به جای دیگران بگذارید، آنچه را برای خود نمی‌پسندید برای دیگران هم نپسندید.

🧩آبان
اتفاقات جدیدی را تجربه می‌کنید، از ریسک کردن نترسید و نگذارید ترس مانع پیشرفت شما شود.

🧩آذر
همه افراد آنطوری نیستند که شما فکر می‌کنید، بهتر است که دیدگاهتان را نسبت به خیلی از افراد تغییر دهید، وگرنه به مشکل بر خواهید خورد.

🧩دی
هرگز غم روزگار ناپایدار را نخورید تا از دلهره و اضطراب خلاص شوید. هرگز افسوس چیزی را که از دست داده‌اید نخورید تا شادمان گردید.

🧩بهمن
مسئله ای مدتی است که ذهن شما را درگیر کرده است بهتر است که آن را برای خود حل کنید تا از این سردرگمی و کلافگی نجات پیدا نمایید.

🧩اسفند
امروز باید کارهایتان را تاجایی که امکان دارد پیش ببرید،از تنبلی دوری کنید و نگذارید که کارهایتان برای بعد بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا