فال حافظ روزانه یکشنبه 18 شهریور 1403

سایت برترین ها

فال حافظ امروز متولدین فروردین:
ای که دایم به خویش مغروری
گر تو را عشق نیست معذوری
روی زرد است و آه دردآلود
عاشقان را دوای رنجوری

تعبیر:
انسانی که در وجودش بذر عشق و محبت وجود ندارد، در واقع از زندگی هیچ بهره ای نبرده است. صداقت از بهترین چیزهایی است که یک انسان می تواند داشته باشد. نقاط ضعف خود را بشناسید و بعد از رفع آن‌ها در جهت رسیدن به خواسته ها و اهداف خود جلو بروید. از غرور و خودپسندی دوری کنید و همه جوانب مسئله را بسنجید تا دچار اشتباه نشوید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت:
گلبن عیش می‌دمد ساقی گلعذار کو
باد بهار می‌وزد باده خوشگوار کو
هر گل نو ز گلرخی یاد همی‌کند ولی
گوش سخن شنو کجا دیده اعتبار کو

تعبیر:
نسبت به شرایطی که در آن قرار دارید شاکی هستید، عده‌ای توانایی و قدرت را از شما سلب کرده‌اند، سکوت را بشکنید و از حق خود دفاع کنید. فرد خیال‌پردازی هستید. مسائل عادی و پیش پا افتاده شما را ارضا نمی‌کند. برای رسیدن به اهدافی که در سر دارید باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنید و موانع را پشت سر بگذارید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد:
ديدی که يار جز سر جور و ستم نداشت
بشکست عهد وز غم ما هيچ غم نداشت
بر من جفا ز بخت .من آمد وگرنه يار
حاشا که رسم لطف و طريق کرم نداشت

تعبیر:
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ، ان‌شاءالله.

فال حافظ امروز متولدین تیر:
در نمازم خم ابروی تو با یاد آمد
حالتی رفت که محراب به فریاد آمد
از من اکنون طمع صبر و دل و هوش مدار
کان تحمل که تو دیدی همه بر باد آمد

تعبیر:
عاشق هستی و دلت پاک است. صبر و تحمل داشته باش که اوضاع روبه راه است. دلت را قوی کن و به خدا توکل کن که شادی به تو نزدیک است.

فال حافظ امروز متولدین مرداد:
ببرد از من قرار و طاقت و هوش
بت سنگين دل سيمين بناگوش
اگر پوسيده گردد استخوانم
نگردد مهرت از جانم فراموش

تعبیر:
نگرانی را کنار گذاشته و آرامش خودتان را حفظ کنید. اگر می‌خواهید به اهداف خود برسید باید صبر و شکیبایی داشته باشید. از یاس و ناامیدی بپرهیزید؛ زیرا در آینده نزدیک به آرزوی خود خواهید رسید. عشقی در دل دارید که شما را بی تاب کرده طوری که در تمام لحظات به او فکر می کنید، اما بدانید که اگر از خط تعادل خارج شوید دچار رنج خواهید شد.

فال حافظ امروز متولدین شهریور:
صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم
تا به کی در غم تو ناله شبگیر کنم
دل دیوانه از آن شد که نصیحت شنود
مگرش هم ز سر زلف تو زنجیر کنم

تعبیر:
تاکنون رنج و درد زیادی را تحمل کرده اید، در برابر سختی های آینده همچنان صبور بوده و از یاس و ناامیدی برحذر باشید. به تلاش خود ادامه دهید و در مقابل فریب و دورویی افراد بدخواه شکیبایی به خرج داده و نهراسید. برای رسیدن به نیت دل باید اختیار زندگی خود را به دست بگیرید و از بی خیالی دوری کنید تا سرنوشت خود را بسازید. هرآنچه بکارید همان را درو خواهید کرد.

فال حافظ امروز متولدین‌ مهر:
در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است
صراحی می ناب و سفینه غزل است
نه من ز بی عملی در جهان ملولم و بس
ملالت علما هم ز علم بی عمل است

تعبیر:
قدر جوانی خویش را بدانید. فرصتهای طلایی را یکی یکی دارید از دست می دهید. به یار خود اعتماد کنید. با چشم عق به دور دست نگاه کنید. با یک اتفاق کوچک میدان را ترک نکنید. مقاوم باشید اگر هنری دارید آن را نشان بدهید که به نفع شماست و هوشیاری بهترین روش برای پیروزیتان می باشد.

فال حافظ امروز متولدین آبان:
ای دل به کوی عشق گذاری نمی‌کنی
اسباب جمع داری و کاری نمی‌کنی
چوگان حکم در کف و گویی نمی‌زنی
باز ظفر به دست و شکاری نمی‌کنی

تعبیر:
انسانی به شدت محتاط و محافظه‌کار هستی. خداوند بهترین فرصت‌ها را در اختیار تو قرار داده است و از آنجا که تو در بند تردید اسیری، از آن استفاده نمی‌کنی و از ترس خطر دست به هیچ کار تازه ای نمی‌زنی اینگونه زندگی تنها اتلاف وقت است. زندگی تو نیازمند تحولی است، هرچه سریعتر اقدام کن. دوراندیش و آینده نگر باشید تا به آرزوها و اهداف خود دست پیدا کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر:
به چشم کرده‌ام ابروی ماه سیمایی
خیال سبزخطی نقش بسته‌ام جایی
امید هست که منشور عشقبازی من
از آن کمانچه ابرو رسد به طغرایی

تعبیر:
اگرچه به ظاهر رسیدن به مقصود دور و بعید به نظر می رسد اما همچنان امیدواری خود را حفظ کنید و بیشتر از پیش تلاش و پشتکار داشته باشید تا به مقصود برسید. با دوستان جانی و دلسوز با محبت و عشق رفتار کرده و یکرنگ و استوار باشید. برای رسیدن به مراد دل با اراده آهنین و همت عالی قدم در راه بگذارید.

فال حافظ امروز متولدین دی:
بی تو ای سرو روان با گل و گلشن چه کنم
زلف سنبل چه کشم عارض سوسن چه کنم
آه کز طعنه بدخواه ندیدم رویت
نیست چون آینه‌ام روی ز آهن چه کنم

تعبیر:
روزهای سختی را می‌گذرانید و به شدت ناامید و دل خسته شده اید. بدخواهان پیوسته در حال توطئه چینی علیه شما هستند و عرصه را برای تان سخت و تنگ کرده اند. هنر آن است که در چنین روزهایی بتوانید امیدواری خود را حفظ کرده و به خداوند متکی باشید. برای پیروزی و گذشتن از سختی ها با دوستان دلسوز و آگاه مشورت کنید تا راه حل مشکلات پیدا شود.

فال حافظ امروز متولدین بهمن:
صوفی بیا که آینه صافیست جام را
تا بنگری صفای می لعل فام را
راز درون پرده ز رندان مست پرس
کاین حال نیست زاهد عالی مقام را

تعبیر:
به ظاهر افراد نگاه مکن و صفای باطن آن‌ها را بنگر. هر کس که ادعای صمیمیت کند الزاما صمیمی و خیرخواه نیست. برای پیشبرد کارهای بزرگ به تلاش و پشتکار نیاز است.

فال حافظ امروز متولدین اسفند:
ای خرم از فروغ رخت لاله زار عمر
بازآ که ریخت بی گل رویت بهار عمر
این یک دو دم که مهلت دیدار ممکن است
دریاب کار ما که نه پیداست کار عمر

تعبیر:
تا کی کار امروز را به فردا موکول کردن و غرق بودن در شیرینی خواب غفلت؟ آیا واقعا از فردای خود مطمئن هستی؟ زندگی امروز را چنان باید که گویا فردایی در کار نیست. هرچه می‌خواهی انجام می‌دهی و از خود یادگارهای نیک برجای بگذاری. همین امروز شاید که فردایی نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا