طرز تهیه آسان ترافل شکلاتی خوشمزه

سایت برترین ها

این دستور خیلی آسون رو میتونید از کیک شکلاتی باقی مونده از قبل یا از بیسکوئیت کرم دار شکلاتی درست کنید. به سلیقه خودتون تزئین کنید و برای مهمونی ها و جشن تولدها استفاده کنید.

🍫 مواد لازم:

  • بیسکوئیت کرم دار شکلاتی 30 عدد
  • پنیر خامه ای حدود 100 گرم 
  • شکلات سیاه حدود 150 گرم

طرز تهیه ترافل شکلاتی آسان

👩🏻‍🍳طرز تهیه:

اول دو تا سینی رو آماده کنید و کف سینی ها کاغذ روغنی بزارید.

بیسکوئیت ها را داخل غذاساز پودر کنید. پنیر خامه ای را اضافه کنید و مخلوط کنید. باید خمیری به دست بیاد که راحت بتونید ازش گلوله درست کنید نه خیلی خشک باشه نه خیلی نرم. گلوله های یک اندازه درست کنید توی یکی از سینی ها بچینید و اقلا یک ربع ساعت توی یخچال بزارید.

شکلات رو با چاقو روی تخته آشپزخونه خرد کنید. دو سوم شکلات رو توی کاسه ای بریزید. داخل یک قابلمه کمی آب بریزید و روی حرارت متوسط بزارید. کاسه حاوی شکلات را روی قابلمه بزارید(روش بن ماری) . طوری که کف کاسه با آب جوش در تماس نباشه و فقط بخار آب بهش بخوره. میتونید از بخار کتری هم استفاده کنید . صبر کنید شکلات ذوب بشه از روی حرارت بردارید و یک سوم باقی مونده شکلات رو به شکلاتی که هنوز داغه اضافه کنید تا همش ذوب بشه. با این روش شکلات تمپر میشه . میتونید همه این کارها رو داخل مایکروفر هم انجام بدید.

حالا ترافل ها را از یخچال خارج کنید. هربار یه دونه ترافل رو داخل شکلات بندازید و با چنگال خارج کنید و توی سینی روی کاغذ روغنی بزارید. میتونید برای تزئین از بیسکوئیت پودر شده یا پودر مغزیجات استفاده کنید. 

این ترافل های خوشمزه رو میتونید توی یخچال و داخل ظرف در دار تا یک هفته نگه داری کنید.

برای تبلیغات در برترین ها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا