طراحی ناخن با طرح پلنگی، شیک و مجلسی

سایت برترین ها

برای طراحی ناخن با دیزاین پلنگی ابتدا رنگ پس زمینه را با استفاده از رنگ پس زمینه، مانند رنگ سفید یا بژ، یک لایه نازک را بر روی ناخن‌ها بمالید. این رنگ به عنوان پس زمینه طرح پلنگی شما استفاده می‌شود. صبر کنید تا رنگ پس زمینه کاملاً خشک شود.

طرح پلنگی: با استفاده از قلم ناخن یا ابزارهای طراحی ناخن، طرح پلنگی را روی ناخن‌ها ایجاد کنید. می‌توانید الگوهای پلنگی را با استفاده از رنگ‌های متنوعی مانند مشکی و قهوه‌ای ترسیم کنید. شروع کنید با رسم خطوط موجود در الگوهای پلنگی و سپس جزئیات مانند گوش و چشم‌های پلنگ را اضافه کنید.

لایه حفاظتی: در آخر، با استفاده از یک لایه لاک حفاظتی شفاف، طرح را پوشش دهید تا ناخن‌ها درخشان و محافظت شده باقی بمانند. صبر کنید تا لاک حفاظتی کاملاً خشک شود و طرح ناخن پلنگی شما آماده است. این طرح زیبا و خیره‌کننده را می‌توانید در ناخن‌های خود به نمایش بگذارید. در ادامه تعدادی از بهترین و جدیدترین را برای شما جمع آوری کرده ایم.
برای تبلیغات در برترین ها کلیک کنید.
طراحی ناخن با طرح پلنگی طراحی ناخن با طرح پلنگی سبز طراحی ناخن با طرح پلنگی زرد و زیتونی طراحی ناخن با طرح پلنگی سیاه و سفید طراحی ناخن با طرح پلنگی صورتی طراحی ناخن با طرح پلنگی صورتی بنفش طراحی ناخن با طرح پلنگی بنفش کرم طراحی ناخن با طرح پلنگی کرم طراحی ناخن با طرح پلنگی خردلی طراحی ناخن با طرح پلنگی سفید قهوه ای طراحی ناخن با طرح پلنگی آبی طراحی ناخن با طرح پلنگی زرد طراحی ناخن با طرح ببری طراحی ناخن با طرح پلنگی سبز طراحی ناخن با طرح پلنگی خردلی طراحی ناخن با طرح پلنگی نارنجی سبز طراحی ناخن با طرح پلنگی استوایی طراحی ناخن با طرح پلنگی رنگی طراحی ناخن با طرح پلنگی با فرنچ زرد طراحی ناخن با طرح پلنگی سبز زمستونی طراحی ناخن با طرح پلنگی تابستانی طراحی ناخن با طرح پلنگی قهوه ای طراحی ناخن با طرح فرنچ پلنگی طراحی ناخن با طرح پلنگی زرد و ابی طراحی ناخن با طرح پلنگی سبز استوایی طراحی ناخن با طرح پلنگی نارنجی استوایی طراحی ناخن با طرح پلنگی و ببری طراحی ناخن با طرح پلنگی طوسی نارنجی طراحی ناخن با طرح پلنگی سبز طراحی ناخن با طرح پلنگی نارنجی طراحی ناخن با طرح پلنگی با فرنچ خردلی طراحی ناخن با طرح پلنگی آبی زرد طراحی ناخن با طرح پلنگی آبی نارنجی طراحی ناخن با طرح پلنگی کاربنی طراحی ناخن با طرح پلنگی قهوه ای طراحی ناخن با طرح پلنگی سبز قهوه ای طراحی ناخن با طرح پلنگی مسی طراحی ناخن با طرح پلنگی سرخابی طراحی ناخن با طرح پلنگی استوایی طراحی ناخن با طرح پلنگی سرخابی طراحی ناخن با طرح پلنگی آبی بنفش طراحی ناخن با طرح پلنگی طراحی ناخن با طرح پلنگی جدید طراحی ناخن با طرح پلنگی شیک طراحی ناخن با طرح پلنگی مجلسی

طراحی ناخن با طرح پلنگی لاکچری

طراحی ناخن با طرح پلنگی خاص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا