رندرفولکس واگن تیگوان 2025، تکامل نسل دوم

سایت برترین ها

هر کسی که در مورد کراس اوورها چیز کمی بداند می تواند به شما بگوید که فولکس واگن تیگوان در نسل سوم قرار دارد. آخرین مدل پاییز گذشته به بازار آمد و قرار است تحویل در سه ماهه اول سال 2024 آغاز شود.


بیشتر بخوانید: نمایندگی مزدا در شرق تهران


رندرفولکس واگن تیگوان 2025

این مدل رندرفولکس واگن تیگوان 2025 ایالات متحده را کجا قرار می دهد؟

در حال حاضر زیر علامت سوال است، زیرا انتظار می رود MY 2025 پسوند Allspace را اضافه کند و از همان پلتفرم Tayron چین استفاده کند. در نتیجه، به جز پلاک تیگوان، شباهت زیادی با برادر خارجی خود نخواهد داشت.

فولکس واگن تیگوان 2024 اروپا بر اساس معماری MQB Evo ساخته شده است، بنابراین با پلت فرم MQB A2 سلف خود خداحافظی می کند که با Tayron، B8 Passat، SEAT Tarraco، Skoda Kodiaq و Audi Q3 مشترک است.

در بخش ظاهر، ما فکر می کنیم که تیم طراحی برند ولفسبورگ می توانست کار بهتری انجام دهد و نسبت به نسل قبلی خود که جذاب تر بود، طراحی بهتری ایفا نشده است. ظاهراً، ما تنها کسانی نیستیم که معتقدیم نسل دوم ظاهر بهتری داشت، همانطور که PoloTo در یوتیوب نیز گفته است، که به تازگی چند رندر از کراس اوور کامپکت ارائه کرده که بر اساس نسخه قدیمی‌تر ساخته شده است.

در نتیجه، تصاویر دیجیتالی خودرو، قسمت‌های جلو و عقب کاملاً جدیدی را به تصویر می‌کشند که به نظر می‌رسد بر اساس سبک نسل دوم ساخته شده‌اند. جلوپنجره ای عریض که از یک چراغ جلو به چراغ دیگر می رود. توجه داشته باشید، بسیاری از موارد در کناره ها ثابت مانده اند، که نشان دهنده دیگری است که بر اساس نسل دوم تیگوان ساخته شده است.

وقتی نوبت به قسمت پشتی می‌رسد، همه چیز در تکامل است، جایی که دارای یک جفت چراغ عقب جدید و بزرگ‌تر نسبت به قبل است. نگهدارنده پلاک از درب عقب به سپر منتقل شده است. قسمت پایینی سپر نیز طراحی مجدد شده است و برای ظاهری با روکش پلاستیکی در قسمت های پایینی بدنه است.

نظر شما در رابطه با طراحی جدید تیگوان 2024/2025 چیست؟ طراحی کدوم نسل را ترجیح می دهید؟

برای تبلیغات در برترین ها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا