بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران|سالن مریم معصومی

سایت برترین ها

اکستنشن مژه از جمله خدمات زیبایی است که میتواند فرم و مدل چشم های هر شخصی را از آن رو به آن رو کند. مدل های مختلف اکستنشن مژه مانند اکستنشن مژه مدل گربه ای، اکستنشن مژه طبیعی مدل کلاسیک، اکستنشن مژه پر مدل والیوم و مگاوالیوم و ….. میتوانند گزینه های مناسبی با توجه به فرم چشم و صورت شما باشند.

اگر به دنبال سالن زیبایی  در شمال تهران هستید که علاوه بر خدمات تخصصی اکستنشن مژه انواع خدمات زیبایی را با بهترین کیفیت و متریال انجام دهد پیشنهاد ما به شما مرکز تخصصی اکستنشن مژه و مو مریم معصومی است. برخی از نمونه کارهای این مجموعه در ادامه آمده است.

آدرس: همت غرب، ورودی اشرفی، قبل از میدان پونک، کوچه طباطبایی، پلاک۲۳، واحد۱۰، ط۳

 

فیبروز ابرو در خیابان فرشته لیفت ابرو در خیابان فرشته رنگ و لایت مو در خیابان فرشته هیرکات تخصصی در خیابان فرشتهلیفت مژه در خیابان فرشته کراتین مو در خیابان فرشته فرنچ ناخن در خیابان فرشته کاشت ناخن در خیابان فرشته گریم ناخن در خیابان فرشته اکستنشن مژه در خیابان فرشته رنگ موی کوتاه در خیابان فرشته کاشت تخصصی ناخن در خیابان فرشته اکشتنشن تخصصی مژه در خیابان فرشته اکشتنشن طبیعی مژه در خیابان فرشته اکشتنشن مو طبیعی در خیابان فرشته اکشتنشن مو در خیابان فرشته فیشیال صورت در خیابان فرشته اکشتنشن تخصصی مو در خیابان فرشته میکاپ مجلسی در خیابان فرشته اکشتنشن گربه ای در خیابان فرشته اکشتنشن کلاسیک در خیابان فرشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا