بهترین سرم پپتید برای هر نوع پوست و نگرانی های در مورد آن

سایت برترین ها

برگرفته از سایت هوگ؛ این مانند یک قانون در میان مواد مراقبت از پوست است: فعال ها باید فوایدی برابر و متضاد داشته باشند. اما بهترین سرم ضدلک می تواند بسیار بیشتر از یک مزیت منحصر به فرد ارائه دهد. در عوض، این فرمول‌ها – که توسط پپتیدها یا زنجیره‌های کوچکی از اسیدهای آمینه که ارتباط بین سلول‌ها را پشتیبانی می‌کنند – می‌توانند مزایای مختلفی مانند رطوبت اضافه، افزایش تولید کلاژن و کاهش تولید رنگدانه را به همراه داشته باشند.

فهرست انتخاب های برتر:
بهترین کلی: پپتیدهای مایع Medik
بهترین فرمولاسیون دکتر: سرم بازسازی کننده روز هشتم
بهترین برای پوست بالغ: اکسیر کریستال سرم جادویی Charlotte Tilbury Charlotte
بهترین برای پوست مستعد آکنه: سرم بیبا د سوسا لس آنجلس، سرم سلول های بنیادی گیاهی با پپتیدها
بهترین برای پوست های چرب: مایع لعاب پپتید رود
بهترین برای پوست خشک: Biossance Squalane + سرم پرکننده سریع پپتید مس هیالورونیک اسید
بهترین برای پوست های حساس: سرم پپتید سه گانه آبرسان + سفت کننده Oasis برای جوانان

بهترین سرم های لک های پوستی برای هر نوع پوست و نگرانی های در مورد آن
این به این دلیل است که همه ضدلک ها تاثیر یکسان ایجاد نمی کنند. دکتر کارمن کاستیا، متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره در نیویورک، می گوید: «آنچه یک ضدلک ارائه می دهد کاملاً به اندازه مولکولی و ساختار شیمیایی آن بستگی دارد. به عبارت دیگر، انواع مختلف ضدلک ها می‌توانند مزایای منحصر به فردی داشته باشند: به عنوان مثال، برخی از آنها می‌توانند تولید کلاژن را تحریک کنند، در حالی که برخی دیگر آنزیم‌هایی را که کلاژن و الاستین را تجزیه می‌کنند، مهار می‌کنند، بنابراین آنچه را که پوست شما در حال حاضر دارد حفظ می‌کند. و برخی دیگر می توانند نفوذ و عملکرد سایر مواد مانند اسید هیالورونیک را تقویت کنند – بنابراین مزایای غیر مستقیم بیشتری را ارائه می دهند.

بهترین کلی: ضدلک های مایع Medik8

وقتی صحبت از ضدلک ها می شود، اغلب در مورد این سرم ضدلک است که 10 ضدلک مختلف را برای پوست استفاده می کند تا پوست سفت، شفاف و صاف ارائه می دهد تا نتایج مؤثر و سریع را ارائه دهند (به هفته ها فکر کنید، نه ماه ها). با این حال، برای بهبود فوری تر، فرمول چندین وزن اسید هیالورونیک را نیز ارائه می دهد.
سایر ترکیبات: اسید هیالورونیک
حجم: 30 میلی لیتر

پپتیدهای مایع Medik8

بهترین فرمولاسیون دکتر: سرم ترمیم کننده روز هشتم

در حالی که پلاسمای غنی از پلاکت یک اکسیر محبوب در مطب های پوست است، جایی که آنها فاکتورهای رشد و سایر مواد مغذی را برای ترویج بازسازی پوست در کنار سایر درمان ها فراهم می کنند، معمولاً در محصولات موضعی یافت نمی شوند. فرمول ثبت شده این برند از یک پلاسمای اختصاصی و غنی از پپتید برای ارائه نتایج چشمگیر مشابه استفاده می کند. پلاسمای مورد نظر حاوی ترکیبی از 24 ضد لک، اسید آمینه و فاکتورهای رشد است که شبیه به پلاسما تجدید می کند. همچنین حاوی ضد لک هایی است که به آرام کردن ماهیچه ها برای صاف کردن خطوط بیانی کمک می کند، و همچنین برای جلوگیری از تشکیل رنگدانه اضافی در پوست – در نتیجه یکنواخت شدن تون.
سایر ترکیبات: نیاسینامید، اسید گلیکولیک، اسید آلفا لیپوئیک
حجم: 15 میلی لیتر، 30 میلی لیتر، 50 میلی لیتر

پلاسمای غنی از پلاکت

بهترین برای پوست بالغ: اکسیر کریستال سرم جادویی Charlotte Tilbury Charlotte’s Charlotte

اکسیر کریستال سرم جادویی شارلوت

شارلوت تیلبری فهرست بلندبالایی از مشتریان مشهور، از جمله Gisele Bundchen و Kate Moss دارد، بنابراین جای تعجب نیست که به دانشمندان برتر نیز دسترسی داشته باشند که برای رسیدن به این فرمولاسیون کمک کنند تا این سرم ضد پیری را تولید کنند. این محصول توسط رپلکسیوم، ترکیبی اختصاصی از دو ضد لک که پروتئین های پیچیده همراه با کلاژن را هدف قرار می دهد، تامین می شود و به طور موثر چین و چروک ها و خطوط ریز پوست را صاف می کند. همچنین حاوی پلی گلوتامیک اسید، همزاد اسید هیالورونیک است که آبرسانی بیشتری دارد، و همچنین حاوی ویتامین C برای ترمیم و محافظت است. البته به خاطر داشته باشید که رایحه ای دارد.
سایر ترکیبات: ویتامین C، نیاسینامید، پلی گلوتامیک اسید
حجم: 8 میلی لیتر، 30 میلی لیتر، 100 میلی لیتر

Charlotte Tilbury Charlotte's Charlotte

بهترین برای پوست های مستعد آکنه: سرم سلول های بنیادی گیاهی Biba de Sousa Los Angeles The Plant Stem Cell Serum

سرم سلول های بنیادی گیاهی

علاوه بر مواد فعال، دو ضدلک برای بازگرداندن انعطاف پذیری پوست و افزایش کلاژن، و همچنین اسید هیالورونیک – آنها توسط یک سلول بنیادی گیاهی منحصر به فرد مشتق شده از اکیناسه به هم می پیوندند. این برای محافظت از پوست در نظر گرفته شده است و از تشکیل خطوط جدید جلوگیری می کند، همانطور که CoQ10، یک آنتی اکسیدان قدرتمند و تست شده در زمان است. بهتر از آن، فرمول غیر کومدون زا است، بنابراین برای کسانی که قصد دارند علائم پیری را بدون ایجاد جوش‌ها برطرف کنند، ایده‌آل است.
سایر ترکیبات: اسید هیالورونیک، پانتنول، سلول های بنیادی گیاه اکیناسه
حجم: 30 میلی لیتر

سرم سلول های بنیادی گیاهی

بهترین برای پوست های چرب: مایع ضدلک رود

با توجه به اینکه هیلی بیبر زنی در پشت روند مراقبت از پوست پلاریزه کننده “دونات لعاب دار” است – که همانطور که از نامش مشخص است، پوستی مرطوب و شبنم دار است که شبیه کیک است. این در واقع هدف این ژل-سرم از برند او است که (با وجود مفهوم “لعاب”) به سرعت در پوست فرو می رود تا ترکیبی از ضدلک ها، نیاسینامید و اسید هیالورونیک را ارائه دهد. علاوه بر این ترکیب، روغن مارولا، یک ماده غنی از اسیدهای چرب است که به پوست حالتی فوری و تقریباً براق می دهد.
سایر ترکیبات: نیاسینامید، اسید هیالورونیک، روغن مارولا
حجم: 50 میلی لیتر

RHODE SKIN

بهترین برای پوست خشک: سرم پرکننده سریع بایوسانس اسکوالان + اسید هیالورونیک مس

سرم پرکننده اسکوالان + اسید هیالورونیکچرا ما آن را دوست داریم: زیبایی نتایج سریع این است که استفاده منظم را توصیه می کند – در نهایت، هدف حفظ آنهاست، در مقابل متعهد شدن به یک هدف خوش بینانه. افراد کم حوصله ممکن است سرم هایی را ترجیح دهند که از ضدلک مس برای حمایت از تولید طولانی مدت کلاژن استفاده می کند. با این حال، در این بین، مجموعه ای از آبرسان های قدرتمند – اسید هیالورونیک، اسید پلی گلوتامیک و اسکوالان از جمله آنها – را به کار می گیرد تا فوراً پوست را حجیم کرده و حسی لطیف را به آن بازگرداند.
سایر ترکیبات: هیالورونیک اسید، پلی گلوتامیک اسید، اسکوالان
حجم: 50 میلی لیتر

سرم پرکننده اسکوالان + اسید هیالورونیک

بهترین برای پوست های حساس: سرم ضدلک سه گانه آبرسان + سفت کننده Oasis Youth to the People

این سرم غلیظ مانند یک دکمه برای عقب کشیدن پوست، حاوی سه ضدلک است که تولید کلاژن پوست شما را تحریک می کند و در طول زمان خطوط و چین و چروک های کمتری به جا می ماند. همچنین با توجه به انواع پوست های دهیدراته که فاقد آب هستند (در مقابل چربی، مانند پوست های خشک) فرموله شده است. برای افزایش هیدراتاسیون، پوست را با چهار نوع اسید هیالورونیک، مواد معدنی مشتق شده از مالاکیت و آب ساقه کاکتوس تزریق می کند که با هم برای جذب و حفظ رطوبت به پوست کار می کنند – همه بدون سیلیکون های سنگین یا رایحه های cloying.
سایر ترکیبات: اسید هیالورونیک، عصاره ساقه کاکتوس، عصاره پوست رامبوتان
حجم: 30 میلی لیتر

Oasis Youth to the People

بهترین برای لکه های تیره: سرم روشن کننده RéVive ویتامین C نیاسینامید + ضدلک تجدید زیستی

سرم روشن کننده
فرمولاسیون این سرم برای محو رنگ و یکنواخت کردن رنگ پوست، متکی بر سه عامل روشن کننده قوی است: تتراهگزیل دسیل آسکوربات (نوعی از ویتامین C که به همان اندازه قوی است که پایدار است)، نیاسینامید و اسید هیالورونیک. این سه با هم کار می کنند تا رنگدانه های اضافی را برطرف کنند و پوست را درخشان تر کنند. با این حال، چیزی که تأثیر آن را بیشتر می‌کند، ضدلکBio-Renewal امضای این برند است که زمانی کشف شد که موسس و جراح پلاستیک دکتر گریگوری بیز براون در حال مطالعه بر روی بهبود زخم در پوست بود. این به عنوان یک فاکتور رشد اپیدرمی عمل می کند، به این معنی که فرآیند تجدید سلولی در پوست را تقلید می کند تا پوستی نرم تر و نرم تر ارائه دهد.
سایر ترکیبات: ویتامین C، نیاسینامید، اسید هیالورونیک
حجم: 30 میلی لیتر

سرم روشن کننده RéVive

بهترین برای لیفتینگ: سرم تزریقی پرکننده + ترمیم کننده دکتر دنیس گراس

سرم فیل + ترمیم کننده درمینفیوژن
در حالی که محصولات موضعی می توانند به سرعت خطوط ریز و چین و چروک های کم عمق را کم کنند، اما اغلب برای سفت کردن پوست شل شده به اندازه کافی قوی نیستند – که در بسیاری از موارد نیاز به تزریق دارد. این فرمول با چهار ضدلک که تولید کلاژن و الاستین را به منظور بازگرداندن حجم و سفتی پوست تحریک می کند، آن را تغییر می دهد. همچنین دارای یک سیستم تحول منحصر به فرد است که اندازه مولکول های آب را کوچک می کند و به محلول اجازه می دهد تا عمیق تر در پوست فرو برود.
سایر ترکیبات: نیاسینامید، هیالورونیک اسید، اکتوئین
حجم: 30 میلی لیتر

دکتر. دنیس گراس

بهترین برای چین و چروک های عمیق: سرم ضدلک پیتر توماس راث با قابلیت پر کردن مجدد

این سرم برای رقابت با مواد تزریقی داخل مطب، حاوی نزدیک به 30 درصد ضدلک است. این سرم تا حدی از یک مجتمع ضدلک تشکیل شده است که برای تحریک تولید کلاژن طراحی شده است، و همچنین یک ترکیب ضدلک که (مانند سم بوتولینوم) برای تداخل با نورون‌هایی که حرکت ماهیچه‌ای در صورت را تحریک می‌کنند و در نتیجه باعث پر شدن خطوط می‌شود. این ظاهراً علاوه بر صاف کردن خطوط موجود، مزایای پیشگیرانه نیز دارد.
سایر ترکیبات: اسکوالان، گلیسیرین، فیتواسترول ها
حجم: 30 میلی لیتر

پیتر توماس راث

بهترین برای خطوط ریز: سرم پرکننده ضدلک و ضد چروک StriVectin

سرم پپتیدی پُلمپ ضد چروک
در حالی که برخی از سرم ها برای ارائه نتایج به چندین ضدلک متکی هستند، در این فرمول اینطور نیست. از یک ضدلک اختصاصی استفاده می‌کند که تولید کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک را تشویق می‌کند – که با افزایش سن در بدن کاهش می‌یابد – تا هم فورا و هم در درازمدت صورت پر شود. این سرم آنقدر قوی است که حتی چین و چروک های سرسخت مانند چین و چروک های روی پیشانی را صاف کند.
سایر ترکیبات: عصاره جلبک قرمز، عصاره ریشه زردچوبه
حجم: 30 میلی لیتر

سرم پپتیدی پُلمپ ضد چروک

بهترین برای حجم: سرم پرکننده درما پپتید کلاژن لیفتینگ دکتر بابر

سرم پپتید کلاژن
این سرم حاوی کلاژن واقعی نیست – مولکول های آن برای نفوذ به پوست خیلی بزرگ است – اما در عوض از یک مجموعه ضدلک برای تحریک و تولید چهار نوع مختلف کلاژن استفاده می کند. در مقایسه با فرمول های دیگری که فقط تعداد انگشت شماری (یا کمتر) از انواع کلاژن را هدف قرار می دهند، این امکان را برای سفت و صاف کردن 360 درجه فراهم می کند. و علاوه بر آن ضدلک ها، حاوی اسید هیالورونیک با وزن مولکولی کوچک است که به آن اجازه می دهد تا عمیق تر در پوست فرو برود و از درون چاق شود.
سایر ترکیبات: اسید هیالورونیک، عصاره جینسینگ، عصاره کینوا
حجم: 30 میلی لیتر

سرم پرکننده درما پپتید کلاژن لیفتینگ دکتر بابر

بهترین برای روز: پرایمر سرم ضدلک پاور فیوچریست Estée Lauder

این فرمول چند منظوره، مزایای مراقبت از پوست صورت را با توانایی های صاف کنندگی پرایمر آرایش ترکیب می شود. بافت ژل دارای یک لغزش است که یک پوست صاف ایجاد می کند. چند قطره کافیست تا فوراً درخشندگی ایجاد شود (کار مرواریدهای منعکس کننده نور) – همه اینها برای صاف کردن و انعطاف پذیری پوست در طول زمان استفاده می شود.
سایر ترکیبات: اسید هیالورونیک، ویتامین C، عصاره جلبک
حجم: 30 میلی لیتر

پرایمر سرم پپتید پاور فیوچریست Estée Lauder

بهترین برای عصر: سرم بازسازی کننده پاورپپتید پروتینی مست فیل

برای درمان ضدلک قوی تر، این سرم لایه بردار را در نظر بگیرید. حاوی 10٪ اسید لاکتیک – غلظت بالایی از لایه بردار شیمیایی نسبتا ملایم – برای پاک کردن سلول های مرده پوست، به سرماجازه می دهد تا بهتر در پوست فرو بروند. (و در نوع خود، اسید لاکتیک نیز آبرسانی می کند و پوست را درخشان می کند.) این سرم حاوی 11 پپتید برای مقابله با علائم آسیب ناشی از نور خورشید، مانند خطوط ریز، و کوچک کردن ظاهر منافذ است. اگر شدید به نظر می رسد، فرمول حاوی اسید هیالورونیک و روغن دانه چای سبز برای آبرسانی و تسکین پوست است.
سایر ترکیبات: اسکوالان، اسید هیالورونیک، اسید لاکتیک
حجم: 30 میلی لیتر

سرم بازسازی کننده پاورپپتید پروتینی مست فیل

بهترین قیمت مقرون به صرفه: سرم مولتی ضدلک معمولی + پپتید مس 1٪

این سرم ضدلک مدرکی است که نشان می دهد که گرفتن نتیجه خوب همیشه نیازی به هزینه زیاد ندارند. این شامل پنج ضدلک، از جمله یک ضدلک مس است که تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند، و همچنین اسید هیالورونیک برای جذب آب برای حجیم شدن فوری پوست. با این حال، ضدلک مس بیش از این کار را انجام می دهد: همچنین می تواند به عنوان یک عامل ضد التهابی استفاده شود و از عملکرد ایمنی پوست شما بالا می رود.
سایر ترکیبات: اسید هیالورونیک
حجم: 30 میلی لیتر

بهترین قیمت مقرون به صرفه: سرم مولتی پپتید معمولی + پپتید مس 1٪

بهترین کار چندوظیفه ای: قطره ضدلک تریپل لنسر با ویتامین E + نیاسینامید

برای کسانی که نمی خواهند بین سرم های پپتید، آنتی اکسیدان و اسید هیالورونیک یکی را انتخاب کنند، این سرم قوی شامل همه موارد فوق را شامل می شود. این سرم ها پوست را روشن‌تر، مرطوب‌تر و انعطاف‌پذیرتر می‌کنند – به لطف مجموعه ضدلک سه‌گانه این فرمول. تولید کلاژن را افزایش می دهد و پوست را لیفت و صاف کردن می کند. و بهتر از آن، این ماده ماندگاری بالایی دارد و به مرور زمان آزاد می شود.
سایر ترکیبات: اسید هیالورونیک، ویتامین E، نیاسینامید
حجم: 30 میلی لیتر

بهترین کار چندوظیفه ای: قطره پپتید تریپل لنسر با ویتامین E + نیاسینامید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا