با %20 تخفیف اندولیفت جدید ایتالیایی، در یک جلسه جوان شوید|دکتر امین جعفری

سایت برترین ها
اندولیفت یک فناوری جدید در حوزه جوانسازی پوست است که بر پایه نوردهی الکترونیکی (EL) تکنولوژی دیودهای آلی الکترولومینسانس (OLED) عمل می‌کند. این فناوری به منظور بهبود وضعیت پوست، کاهش چین و چروک‌ها، روشن‌تر شدن پوست و افزایش تولید کلاژن مورد استفاده قرار می‌گیرد.
عملکرد اندولیفت بر پایه تولید نور و حرارت توسط لایه‌های OLED است که بر روی پوست قرار می‌گیرند. نور تولید شده توسط OLED باعث تحریک سلول‌های پوستی می‌شود و فرایند تولید کلاژن را تحریک می‌کند. همچنین، گرمای تولید شده توسط OLED باعث افزایش جریان خون در پوست می‌شود که منجر به تغذیه بهتر سلول‌های پوستی و بهبود کیفیت پوست می‌شود.

از دیگر مزایای اندولیفت می‌توان به عدم نیاز به تزریق مواد شیمیایی، عدم نیاز به عمل جراحی، عدم نیاز به زمان بازیابی طولانی و امکان انجام درمان در خانه اشاره کرد. البته، قبل از استفاده از این فناوری، بهتر است با یک پزشک متخصص پوست مشورت کنید تا اطمینان حاصل شود که آیا این روش مناسب برای شما است یا خیر.

در مطب دکتر امین جعفری، متخصص پوست، مو و زیبایی خدمات اندولیفت را با 20% تخفیف با جدیدترین متد روز صورت میگیرد. در ادامه چند نمونه کار از نتایج این روش جوانسازی را با هم میبینیم.

آدرس: تهران، میرداماد، رودبار شرقی شمالی، ساختمان پزشکان رودبار، پلاک ۴۷، طبه پنجم

جوانسازی صورت با اندولیفت  تخفیف جوانسازی صورت با اندولیفت نمونه کار جوانسازی صورت با اندولیفت جوانسازی صورت با اندولیفت در میرداماد جوانسازی صورت با اندولیفت در شمال تهران اندولیفت صورت در میرداماد اندولیفت صورت در شمال تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا