اوتمیل صبحانه توت‌فرنگی و جو دوسر با طعمی شبیه تابستان

سایت برترین ها

اوتمیل توت‌فرنگی پخته شده: توت‌فرنگی شیرین تابستانی را با جو دوسر مغزدار و سرشار از فیبر برای یک میان‌وعده یا صبحانه عالی بهترین انتخاب است. آن ها را با یک ماست یا بستنی وانیلی برای دسر میل کنید. جو دو سر درشت قدیمی در اینجا ترجیح داده می شود، زیرا در حین پخت مقدار مناسبی از مایع را جذب می کند.

اوتمیل صبحانه توت فرنگی و جو دوسر ما دستور العمل ایده آلی برای تهیه با توت فرنگی های رسیده و آبدار هستند. با استفاده از بلغور تازه، جو دوسر پخته شده با کمی شکر قهوه ای، توت فرنگی تازه و لایه ای از کنسرو توت فرنگی در وسط شیرین می شود.
این صبحانه پر فیبر را با یک یا دو تخم مرغ آب پز سرو کنید تا کامل شود و تا ظهر شما را سیر نگه دارد. نکات و ترفندهای تخصصی ما را در زیر برای ساختن این اوتمیل های دلپذیر که طعم تابستان دارند، بررسی کنید.

اوتمیل صبحانه توت‌فرنگی و جو دوسر

نکاتی از آشپزخانه EatingWell Test

اینها نکات کلیدی است که ما هنگام امتحان این دستور غذا در آشپزخانه آزمایشی خود به ان رسیدیم تا مطمئن شویم که طعم عالی دارد و برای شما نیز دلذیر است!

این مخلوط قبل از پخت نیاز به استراحت ندارد و در صورت نگه داری زیاد مخلوط، دانه‌های چیا شروع به جذب مایعات می‌کنند و جو را از بین می‌برند و خشک می‌کنند.
مقداری کره بادام زمینی را روی غلات بچرخانید تا میزان پروتئین آن را افزایش دهید.
این دستور به شیر کامل نیاز دارد، اما با جایگزین شیر مورد علاقه شما به همان اندازه خوب خواهد بود.
می توانید این غلات را از قبل درست کنید و در ظرف دربسته در یخچال تا پنج روز نگهداری کنید. سپس آنها را در دمای اتاق سرو کنید. همچنین می توانید آنها را تا یک ماه فریز کنید و دوباره در مایکروویو گرم کنید تا به دمای اتاق برسند.

اوتمیل صبحانه توت‌فرنگی و جو دوسر 1

نکات تغذیه ای:

توت فرنگی، مانند همه انواع توت ها، سرشار از آنتی اکسیدان و فیبر است. شما تقریباً ویتامین C مورد نیاز بدنتان را در 1 فنجان توت فرنگی کامل دریافت خواهید کرد. توت فرنگی با بهبود سلامت قلب و مغز، کاهش التهاب و بهبود هضم و کنترل قند خون مرتبط است.
جو دوسر غلات کاملی است که فیبر، آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی را فراهم می کند که ممکن است به کاهش کلسترول، مدیریت قند خون و حفظ عملکرد صحیح دستگاه گوارش کمک کند. همچنین ترکیبی از پروتئین گیاهی و فیبر موجود در جو دوسر به شما کمک می‌کند تا مدت بیشتری سیر بمانید.

1/2 فنجان شیر کامل

2 عدد تخم مرغ بزرگ

1/4 فنجان سس سیب شیرین نشده

4 قاشق غذاخوری شکر قهوه ای روشن

1 قاشق غذاخوری عصاره وانیل

1 قاشق غذاخوری دانه چیا

1 قاشق غذاخوری رنده پوست لیمو

1 قاشق چایخوری بیکینگ پودر

3/4 قاشق چایخوری نمک

2 1/2 فنجان جو دو سر رول شده قدیمی

2 فنجان توت فرنگی تازه خرد شده

3 قاشق غذاخوری کنسرو توت فرنگی

اوتمیل صبحانه توت‌فرنگی و جو دوسر 2

فر را با دمای 375 درجه فارنهایت گرم کنید. یک تابه 20 سانتی مربعی را با اسپری روغن آشپزی به آرامی بپوشانید. شیر، تخم مرغ، سس سیب، 3 قاشق غذاخوری شکر قهوه ای، وانیل، دانه چیا، پوست لیموترش، بکینگ پودر و نمک را در یک کاسه بزرگ با همزن بزنید تا مخلوط شوند.

جو و توت فرنگی را در مخلوط شیر بریزید تا یکنواخت شود. نیمی از مخلوط جو دو سر را داخل تابه آماده شده بریزید. در یک لایه یکنواخت پخش کنید. کنسروهای توتفرنگی را به طور یکنواخت روی مخلوط جو بمالید و مخلوط جوی باقیمانده را به طور یکنواخت روی کنسروها پخش کنید. 1 قاشق غذاخوری شکر قهوه ای باقی مانده را روی آن بپاشید.

حدود 35 دقیقه تا زمانی که در مرکز قرار گرفته و روی آن قهوه ای طلایی شود بپزید. قبل از برش دادن، بگذارید 5 دقیقه در تابه روی توری سیمی خنک شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا