آیریس اپفل نماد دنیای مد و فشن در ۱۰۲ سالگی درگذشت!

سایت برترین ها
آیرس اپفل کارآفرین و طراح داخلی آمریکایی که یکی از بزرگترین نماد و آیکون های دنیای مد و فشن بود روز گذشته چند ماه بعد از جشن گرفتن تولد ۱۰۲ سالگیش درگذشت.
سخنگوی آیرس خبر درگذشت او را اعلام کرده و گفت آیریس در آرامش در خانه اش در فلوریدا از دنیا رفته است.
آیریس که به او لقب “مادربزرگ دنیای مد” را داده بودند به عینکهای فریم بزرگ و گردنبندها و اکسسوری های درشت و رنگیش و در کل استایل رنگارنگ و متفاوتش شهرت داشت.
او به عنوان یکی از تاثیرگذار ترین افراد در دنیای مد شناخته میشود و نامش هر ساله در لیست خوش پوش ترین افراد مسن در دنیا قرار گرفته است.
آریس همراه با همسرش همچنین برای ۹ دوره ریاست جمهوری آمریکا مدیریت طراحی داخلی کاخ سفید را بر عهده داشتند.
آیریس که یک طراح داخلی و دکوراسیون بوده در سنین بالا تصمیم به طراحی لباس گرفت و به خاطر روی آوردن به سبکی غیرسنتی توانست به شهرت برسد و همه او را با تنوع گرایی، جسور بودن و بی همتا بودن سبک طراحی‎هایش می‎شناسند، آیریس بارها در صحبتهایش گفته “برای اینکه غیرقابل جایگزین باشی باید متفاوت باشی”
برای تبلیغات در برترین ها کلیک کنید.
آیریس اپفل آیریس اپفل 1 آیریس اپفل 2 آیریس اپفل 3 آیریس اپفل 4 آیریس اپفل 5 آیریس اپفل 5 آیریس اپفل 6 آیریس اپفل 7 آیریس اپفل 9 آیریس اپفل 10 آیریس اپفل 11 آیریس اپفل 12 آیریس اپفل 13 آیریس اپفل 14 آیریس اپفل 15

یک دیدگاه

  1. خدای من این همه خرج زرق و برق برای چه نه این خانم در هرکجای دنیا واقعا این سوال به ذهنم میرسد که چه؟؟قرار است چه چیزی را ثایت کنیم؟؟ هرچیزی باید هدفی داشته باشد اگر هدف زیبایی است کم تر از این ها هم میشود به نظرم اینگونه افراد فقط میخواهند یک سری چیزها یا تمایلات را نشان بدهند و هدف حقیقی و هدف های بزرگتر زندگی را فراموش کرده اند لبخند بر لب اوردن وشاد بودن مهم تر است زیادت عاشورا بخوانید قرآن زیباترین کتاب است من قبلا خودم یک مدنگر بودم ترک این چیزها بسیار اراده میخواهد به فکر دنیای ساده و آخرت سالم باشید.واقعا خودتان هم بگویید این همه زرق و برق که چه بشود ایا جواب قانع کننده ای برایش وجود دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا