پاستا بوراتا با گوجه گیلاسی و اسفناج

سایت برترین ها

این غذای ماکارونی لذیذ دارای پنیر مردانا است – پنیر نرمی از شیر گاو که شبیه موزارلای تازه است، اما دارای مرکز خامه‌ای است که به زیبایی ذوب می‌شود. می توانید گوجه فرنگی تازه رسیده تابستانی خرد شده را جایگزین گوجه فرنگی گیلاسی کنید. اگر آبدار باشند، پاستا را به خوبی مرطوب و طعم دار می کنند، بنابراین می توانید از اضافه کردن مقدار کامل آب پاستا خودداری کنید. با نان سیر ترشی و یک سالاد سبز در کنار آن سرو کنید.

آموزش آشپزی: پاستا بوراتا با گوجه گیلاسی و اسفناج

230گرم فتوچین گندم کامل یا لینگوئین

¼ فنجان روغن زیتون فوق بکر

1 ½ قاشق غذاخوری سیر ریز خرد شده

½ قاشق چایخوری چاشنی ایتالیایی بدون نمک

½ قاشق چایخوری فلفل قرمز خرد شده

3 فنجان گوجه گیلاسی نصف شده

¼ قاشق چایخوری نمک

¼ قاشق چایخوری فلفل آسیاب شده

3 فنجان اسفناج بچه بسته بندی شده

¼ فنجان ریحان تازه خرد شده، به علاوه بیشتر برای تزئین

230 گرم پنیر بوراتا

یک قابلمه بزرگ آب را به جوش بیاورید. طبق دستورالعمل موجود در بسته بندی پاستا را بپزید. 1/2 فنجان آب پخت ماکارونی را رزرو کنید؛ پاستا را آبکش کنید و کنار بگذارید.

در همین حال، روغن را در یک ماهیتابه بزرگ روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. سیر، چاشنی ایتالیایی و فلفل قرمز خرد شده را اضافه کنید.  مرتباً هم بزنید تا معطر شود، 1 تا 2 دقیقه. گوجه فرنگی را هم بزنید؛ 8 تا 10 دقیقه بپزید و هر از گاهی هم بزنید تا گوجه فرنگی ها ترکیده و نرم شوند. نمک و فلفل را اضافه کنید و از روی حرارت بردارید.

گوجه فرنگی

پاستا پخته شده را به مخلوط گوجه فرنگی در تابه اضافه کنید. اسفناج و ریحان را اضافه کنید؛ و روی حرارت متوسط ​​بگذارید؛ بپزید و مرتب هم بزنید تا پاستا با سس آغشته شود و اسفناج پخته و جمع شوند شود، حدود 2 دقیقه. بوراتا را تکه تکه کنید و به آرامی داخل مخلوط هم بزنید. بین 4 کاسه تقسیم کنید؛ در صورت تمایل با ریحان اضافی تزئین کنید. بلافاصله سرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا