آشنایی با انواع فیلرهای پوستی و کاربردهای آنها|دکتر مهشید طالبی

سایت برترین ها

فیلرهای پوستی به طور کلی به عنوان تکنیک های تزریق برای برطرف کردن چین و چروک، حجیم کردن و پر کردن نواحی صورت و افزایش حجم لب ها استفاده می شوند. برخی از انواع رایج فیلرهای پوستی عبارتند از:

فیلرهای هیالورونیک اسید: این فیلرها از جمله پرکاربردترین و محبوب ترین انواع هستند. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی موجود در پوست است که با تزریق آن می توان چین و چروک صورت را پر کرده و حجم لب ها را افزایش داد.

فیلرهای کلاژن: این فیلرها از منابع طبیعی کلاژن مانند پوست گاو یا خوک تهیه می شوند و برای پر کردن چین و چروک و افزایش حجم استفاده می شوند.

فیلرهای سنتتیک: مانند پلی متیل متاکریلات (PMMA) که برای برطرف کردن چین و چروک عمیق تر و بهبود حجم مناطق صورت استفاده می شوند.

تزریق چربی: در این روش، چربی خود فرد با تزریق به نواحی مورد نظر برای افزایش حجم استفاده می شود.
هر یک از این فیلرها مزایا و معایب خاص خود را دارند که انتخاب مناسب آن ها بر اساس شرایط و نیاز فرد توسط متخصص صورت می گیرد. اگر به دنبال پزشک متخصص برای انجام خدمات زیبایی خود در تهران هستید میتوانید به مطب دکتر مهشید طالبی که بیش از ۲۰سال سابقه انجام خدمات و اقدامات زیبایی را دارند مراجعه نمایید. در ادامه چند نمونه کار از ایشان را با هم میبینیم.

آدرس مطب هروی:
هروی، خیابان موسوی، مرکز تجاری تیداسنتر، طبقه ۴، اداری واحد B۳
آدرس مطب پیروزی:
پیروزی، خیابان شکوفه، روبروی فروشگاه افق کوروش، ساختمان امیرکبیر، طبقه ۵،واحد۱۰
۰۹۲۰۱۲۰۱۹۵۱

نمونه تزریق فیلر در تهران1 نمونه تزریق فیلر در تهران2 نمونه تزریق فیلر در تهران3 نمونه تزریق فیلر در تهران4 نمونه تزریق فیلر در تهران5 نمونه تزریق فیلر در تهران6 نمونه تزریق فیلر در تهران7 نمونه تزریق فیلر در تهران8 نمونه تزریق فیلر در تهران9 نمونه تزریق فیلر در تهران10 نمونه تزریق فیلر در تهران11 نمونه تزریق فیلر در تهران12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا