پخت ماکارونی مرغ بالزامیک با رشته فرنگی کدو سبز

سایت برترین ها

این کیک ماکارونی مرغ که با مقدار زیادی سبزیجات و طعم های مختلف مخلوط شده است، از مواد تشکیل دهنده سالاد کاپرز الهام گرفته شده است.

½ فنجان سرکه بالزامیک

1 (795 گرم) قوطی گوجه فرنگی خرد شده بدون نمک، آبکش شده

½ قاشق چایخوری چاشنی ایتالیایی

کتلت مرغ 568 گرم

¼ قاشق چایخوری نمک

⅛ قاشق چایخوری فلفل آسیاب شده

4 اونس اسپاگتی گندم کامل

4 فنجان رشته فرنگی کدو سبز (340 گرم)

4 اونس پنیر موزارلای تازه، ورقه شده

1 فنجان برگ ریحان تازه، نازک برش داده شده

فر را با دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ظرف پخت 9×13 اینچی را با اسپری پخت و پز بپوشانید. یک قابلمه بزرگ آب را به جوش بیاورید.

سرکه را در یک قابلمه کوچک روی حرارت متوسط ​​رو به بالا به جوش آورید. حرارت را کاهش دهید تا بپزید. 8 تا 10 دقیقه بپزید تا نصف شود.

در همین حال، گوجه فرنگی و چاشنی ایتالیایی را به ظرف پخت آماده شده اضافه کنید. هم بزنید تا ترکیب شوند. مرغ را درون گوجه فرنگی قرار دهید؛ نمک و فلفل بپاشید. به مدت 10 دقیقه بپزید.

در حین پختن مرغ، اسپاگتی را طبق دستورالعمل بسته بپزید. آبکش کنید و به قابلمه برگردانید. از روی حرارت، رشته کدو سبز را اضافه کنید و سریع هم بزنید. روی آن را بپوشانید و گرم نگه دارید تا آماده سرو شود.

ماهیتابه مرغ را از فر خارج کنید؛ دمای فر را به 450 درجه فارنهایت افزایش دهید. مرغ را با برش های موزارلا پر کنید. تا زمانی که دماسنج فوری که در ضخیم ترین قسمت مرغ قرار داده شده است، 165 درجه فارنهایت و پنیر ذوب شود، 8 تا 10 دقیقه بپزید.

رشته اسپاگتی و کدو سبز را بین 4 بشقاب تقسیم کنید. مخلوط مرغ را روی آن قرار دهید. بالزامیک را روی آن بریزید و با ریحان تزیین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا