فال کائنات روزانه پنجشنبه 21 دی 1402

سایت برترین ها

🌟فروردین

مدتی است که یکسری مسائل کوچک و پیش پا افتاده ذهن شما را درگیر کرده است. بهتر است که که ذهن خود را خالی از این مسائل کنید؛ چراکه اصلاً این مسائل ارزش فکر کردن ندارد و به خودی خود حل خواهند شد‌.

 

⭐️اردیبهشت

سعی کنید فردی صبور و آرام باشید و برای رسیدن به خواسته‌هایتان عجله نکنید هرچه بیش‌تر صبور باشید و وقت بگذارید شاهد نتایج بهتری خواهید بود و بعدها از کارهای‌تان پشیمان نخواهید شد.

 

🌟خرداد

بهتر است برای مسائل پیش پا افتاده اوقات‌تان را تلخ نکنید و نگذارید زندگی تان لذت‌هایش را از دست بدهد زیرا بیش‌تر زمان تان را به شادی و تفریح تان اختصاص دهید.

 

⭐️تیر

بر سر دو راهی مانده‌اید. باید تصمیم مهمی را بگیرید که نه فقط بر سرنوشت خودتان بلکه ممکن است بر زندگی دیگران نیز تأثیر بگذارد. اگر فکر شده و با مشورت تصمیم بگیرید، موفق خواهید بود.

 

🌟مرداد

خوش شانسی و بخت و اقبال نیکویی در انتظار شماست، البته ممکن است با سختی و مشقت به دست آید.

 

⭐️شهریور

وقت جبران فرصت‌های ازدست‌رفته است. سعی کنید در روند زندگی خود تغییراتی ایجاد کنید.

 

🌟مهر

‌ خوش‌بین و امیدوار باشید. هرگاه احساس کردید که پر انرژی و مثبت‌اندیش هستید، زمان مناسبی است که کار جدیدی را آغاز کنید.

 

⭐️آبان

تا می‌توانید خود را سرگرم کار و فعالیت کنید و تا زمانی که هوا برای‌تان صاف و یک‌دست شود صبر کنید تا بتوانید موضع جدیدی برای موضوع مدّنظرتان پیدا کنید.

 

🌟آذر

رازدار باشید. بهتر است برخی از مسائل را تا زمانی که وقت افشا کردنشان فرا نرسیده است پیش خود نگه دارید. برخی از مسائل را به هیچ وجه نباید با کسی در میان بگذارید.

 

⭐️دی

برخی تصمیم‌ها در آینده‌ی شما تأثیر بسزایی خواهند داشت. ممکن است تصمیمی‌ بگیرید که پشیمان شوید و زمان هرگز به عقب بر نخواهد گشت. پس قبل از اینكه هر تصمیمی ‌برای آینده‌ی خود بگیرید، تمام جوانب را خوب بررسی كنید.

 

🌟بهمن

مدتی تحت‌فشار بوده و خسته شده‌ای و احتياج به کمی استراحت داری. باید فرصتی بیابی تا خستگی‌ها را از تن به در کرده و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فكر كنی.

 

⭐️اسفند

بايد بتوانی به خودت روحيه بدهی. به سلامت روح و جسمت بیشتر اهمیت بده. با ورزش، پياده‌روی یا… روحیه‌ات عوض خواهد شد.

برای تبلیغات در برترین ها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا