بهترین سالن برای میکروپیگمنتیشن لب و ابرو در تهران| سالن زیبایی گلچهره

سایت برترین ها

میکروپیگمنتیشن یک روش زیبایی است که در آن با استفاده از رنگهای خاص و مواد پیگمنتی، رنگ و شکل ابروها یا لب های فرد تغییر می‌یابد. در میکروپیگمنتیشن لب و ابرو، این روش برای تقویت و زیبایی ابروها و لب ها استفاده می‌شود. این فرآیند معمولاً توسط افراد مجرب و با استفاده از ابزارهای دقیق انجام می‌شود.

در میکروپیگمنتیشن لب، با استفاده از سوزن های نازک و دقیق، رنگ مورد نظر به لب ها پیاده می‌شود، که ممکن است با رنگ طبیعی لب هماهنگ شود یا برای ایجاد یک ظاهر مشخصتر و جذابتر، از رنگهای متفاوتی استفاده شود.

در میکروپیگمنتیشن ابرو، همچنین ابروها به شکل دلخواهی که با شکل چهره هماهنگ است، طراحی و رنگ آمیزی می‌شوند. این فرآیند معمولاً برای تقویت ابروهای ناقص، اصلاح شکل یا حتی ایجاد یک شکل کاملاً جدید ابرو انجام می‌شود.

در سالن زیبایی گلچهره دستگاه میکروپیگمنتیشن آمیا به روز ترین و دقیق ترین دستگاه روز دنیا و همچنین رنگ های ارگانیک فاقد اکسید آهن می باشد استفاده میگردد. هم چنین تمام کادر این سالن حرفه ای هستند.

آدرس: نارمک، خیابان سمنگان، ساختمان ثمین، پلاک ۳۲۷، طبقه دوم، واحد۱ 

مدل میکروپیگمنتیشن لب1 مدل میکروپیگمنتیشن لب2 مدل میکروپیگمنتیشن ابرو طبیعی1 مدل میکروپیگمنتیشن ابرو طبیعی2 مدل میکروپیگمنتیشن ابرو طبیعی3 مدل میکروپیگمنتیشن ابرو طبیعی4 مدل میکروپیگمنتیشن ابرو طبیعی5 مدل میکروپیگمنتیشن لب3 مدل میکروپیگمنتیشن لب4 مدل میکروپیگمنتیشن ابرو طبیعی6 مدل میکروپیگمنتیشن ابرو طبیعی7 مدل میکروپیگمنتیشن ابرو طبیعی8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا