انیمیشن Inside Out 2 در تاریخ ۲۵ خرداد با شخصیت ها و احساسات جدید راهی سینماها می‌شود.

سایت برترین ها

در روایت داستان این انیمیشن، تیم سازنده آن، شماری از کاراکترهای جدید را معرفی می‌کند. نه تنها رایلی با دوستان قدیمی‌اش مانند والنتینا اورتیز ملاقات می‌‌کند بلکه شاهد حضور احساسات جدیدی مانند اضطراب، حسادت و خجالت هستیم. در حالیکه این احساسات در سری اول نبودند، مَن گفته که برای شکل‌گیری این احساسات در رایلی دلایل خاص خودش را دارد.

 Inside Out 2
همراه با احساسات جدید، خاطرات جدیدی نیز شاهد هستیم درحالیکه رایلی آن‌ها را مخفی نگه می‌دارد. او که در میان رازهای زیادی گیر افتاده، احساسات شادی، انزجار، خشم، غم و ترسش با شخصیت‌های جدید از جمله مخفی‌کاری مواجه می‌شوند. در این میان دو نقش بزرگ وجود دارد: بلوفی با صداپیشگی ران فانچز و لنس اسلینگ‌بلید با صدای یونگ یا. بلوفی وقتی نیاز به کمک هست مستقیما با درخواست کمک وارد عمل می‌شود اما احساسات دیگر را با درون مایه کمدی سردرگم می‌کند. لنس اسلینگ‌بلید شخصیت بازی ویدیویی پلی استیشن ۲ است که قدرت خود را از دست داده اما ایده‌های قدرتمندی دارد و خنده و شادی زیادی را ایجاد می‌کند.

درحالیکه Inside Out 2 ذهن رایلی را نشان می‌دهد، این فیلم در تلاش است تا بسیاری از شخصیت‌ها را شکل دهد. این فیلم باعث شناخت بهتر انسان و احساسات و عواطفش می‌شود و بزرگ شدن یک دختر نوجوان را نشان می‌دهد که تجارب و احساسات جدیدی پیدا می‌کند.

انیمیشن Inside Out 2 در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۵ خرداد) راهی سینماها می‌شود.

منبع: گیمفا

دندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا